Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:03:26 GMT

1000 روحانی به مناطق مختلف هرمزگان اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۳۴۷۹

1000 روحانی به مناطق مختلف هرمزگان اعزام شدند

بندرعباس- ایرنا - مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: یکهزار روحانی در آستانه ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی استان اعزام شدند.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روحانیان اعزامی علاوه بر بیان تبلیغ و احکام دین، اقامه نماز جماعت و آموزش قرآن، به بیان معارف اسلامی و تبیین مسائل سیاسی و روز جامعه می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: تبیین شعار سال (حمایت از کالای ایرانی)، نقش و جایگاه ولایت فقیه در جامعه، تحلیل شرایط منطقه، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی، پاسخگویی به شبهه ها و آگاه سازی جامعه در خصوص آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق و هم چنین وحدت و همدلی از اولویت های تبلیغ در ماه مبارک رمضان است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: باید از همه فرصت های ماه رمضان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی قرآنی استفاده شود و فضای مناسبی برای استفاده جوانان و نوجوانان از این ماه مبارک فراهم شود.
7195/ 6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تبليغات اسلامي اعزام مبلغ هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی، دست کم ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام این رسانه، بارش باران شدید در مناطق مختلف سومالی به ویژه در ایالت‌ های جوبالند و هیرشبیلی سومالی طی روزهای گذشته باعث جاری شدن سیل شده است.

سیل در این مناطق بیش از ۱۲۴ هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده و براساس آمار اولیه ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

مقامات محلی نسبت به ادامه بارش‌ ها و احتمال جاری شدن سیل در سومالی و دیگر کشورهای شرق آفریقا هشدار می‌ دهند.

کد خبر 6093586

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان