Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@22:07:30 GMT

اعزام 500 مبلغ به مناطق روستایی استان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۵۹۲۰

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي استان يزد گفت : اين مبلغان  که از حوزه علميه قم و حوزه هاي علميه استان به مناطق مختلف استان اعزام مي شوند در زمينه اقامه نماز ، برپايي کلاس هاي روخواني و روانخواني کلام وحي ، تفسير قرآن و همچنين بيان احکام اسلامي فعاليت مي کنند .

حجت الاسلام کارگر همچنين از برگزاري مسابقه سي کلام و سي پيام از قرآن کريم در هر روز از ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد و گفت: در اين مسابقه از هر سي جز قرآن کريم سي سوال طرح که در هر روز بين علاقمندان توزيع مي شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئيس اداره امور قرآني تبليغات اسلامی استان هم با اشاره به برنامه قرآني اين اداره در سطح استان گفت :به مناسبت ماه مبارک رمضان  برنامه ترتيل خواني کلام وحي در شهرهاي مختلف استان از جمله در يزد در امامزاده سيد جعفر محمد برگزار مي شود .

حجت الاسلام رضايي افزود: اين محفل قرآني همه روز از ساعت 17 و سي دقيقه تا 18 و سي دقيقه برگزار و به صورت زنده از شبکه تابان يزد پخش خواهد شد .

وی اضافه کرد: اتوبوس هایی درمسیرهای میدان امام علی به سمت آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد،فلکه سوم آزادشهر به سمت آستان امامزاده سیدجعفرمحمد،سه راه سحنه به سمت آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد ،گردفرامرز ازشاهدیه به سمت آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد و میدان آرمان امامشهر به سمت آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد آماده انتقال همشهریان عزیز برای بهره مندی از قرآن است.

حجت الاسلام رضايي همچنين از برگزاري مسابقه بازتاب اعمال در زندگي انسان از منظر قرآن ، اجراي طرح بينات به منظور ترجمه و تفسير سوره قصص در تمامي شهرستانها و همچنين برگزاري مراسم شبي با قرآن به مناسبت ولادت باسعادت کريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي (ع) در ماه ضيافت الهي خبر داد.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد برنامه بازتاب شبی ضیافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های قرآنی دانشجویی به ۱۰ برابر هم برسد کافی نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تقدیر از مقام‌آوران قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان برگزار شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان در این مراسم متذکر شد: به دلیل کسب این موفقیت‌ها به حضورتان در دانشگاه افتخار می‌کنیم و باور دارم که این تلاش‌ها بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی با بیان حمایت همه‌جانبه از انجام فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان افزود: فعالیت‌ها در این باره رو به گسترش است، اما به هیچ وجه کافی نیست و اگر این فعالیت‌ها ۱۰ برابر وضع موجود باشد، باز هم کافی نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان هم با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که «اگر قرآن نبود باب معرفت الله بر بشر بسته می‌شد»، گفت: اگر قرآن نبود انسان نمی‌توانست درباره خدا، شناختی پیدا کند.

محمد رستم‌پور عنوان کرد: صوت زیبای قرائت قرآن حتی در سطح روخوانی بسیار ارزشمند است و به تعمیق انس با قرآن می‌انجامد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از برگزیدگان قرآنی در بیست و هشتمین مسابقات سراسری قرآن و عترت تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • فعالیت‌های قرآنی دانشجویی به ۱۰ برابر هم برسد کافی نیست
  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • طرح قرآنی «بشری» برای دومین‌بار در ملایر کلید می‌خورد
  • کریم منصوری: «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • نگاهی به یک نمایشگاه هنری قرآنی/ مسؤولیتی که امید را زنده می‌کند
  • «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج