Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال از برگزاری لیگ برتر با ۱۴ تیم خبر داد. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

کریم منصوری در مورد تعداد تیم‌های حاضر در قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال که امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم (پویا) گفت: قرعه‌کشی را با 14 تیم برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها وضعیت تیم تأسیسات دریایی مشخص نیست که اگر انصراف این تیم قطعی شود، لیگ با 13 تیم برگزار می‌شود. فرصت چند روزه‌ای به تأسیسات داده شده است.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در مورد حضور آتلیه طهران در لیگ برتر فوتسال که پیش‌تر انصراف خود را اعلام کرده بود، اظهار داشت: این تیم برای شرکت در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/

R1402/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد