Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: عهدشکني آمريکا در برجام نشان دهنده موضع ضعف استکبار جهاني در برابر اقتدار اعتقادي و دفاعي ايران اسلامي است.

به گزارش ايرنا، سردار حسن حسن زاده روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه در حسينيه شهداي گمنام اين نهاد، افزود : بدعهدي آمريکا در توافق نامه برجام اثبات غيرقابل اعتمادبودن آمريکا براي نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به توانمندي هاي روزافزودن ايران در عرصه هاي مختلف، اظهارداشت: اقتدار ايران در مباني فکري فراتر از مرزها، توانايي در دانش و فناوري در کنار توانمندي دفاعي و موشکي، آمريکا را در موضع ضعف قرار داده است.
وي با بيان اين که عصبانيت و پرخاش ترامپ به خاطر تامين نشدن اهداف آمريکا در برجام است، بيان کرد : ترامپ اعتراف دارد که برجام نتوانست شعار `مرگ بر آمريکا` را در ايران از بين ببرد و از ديد او برجام قادر به کاهش قدرت نفوذ ايران اسلامي در جهان نبوده و به همين دليل پرخاشگري مي‌کند.
حسن زاده، شناسايي و شناساندن ماهيت واقعي دشمن را اصلي‌ترين وظيفه رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌هاي زير نفوذ قدرتهاي جهان اينگونه القا مي‌کنند که خروج آمريکا از برجام از موضع قدرت بوده در حالي که عکس اين ماجرا واقعيت دارد و رسانه هاي ايران در روشنگري اين موضوع رسالت مهمي دارند.
فرمانده سپاه استان سمنان، تقابل بنيادين اعتقادي آمريکا، صهيونيسم و اروپا با ايران را محور اصلي اختلافات تاريخي آنها با انقلاب اسلامي دانست و افزود: وظيفه رسانه ها در کنار تبيين اين مفاهيم، تاکيد بر منافع، صلابت، اقتدار و وحدت ملي است و از سوي ديگر رفع مشکلات با همدلي همه بايد مورد توجه باشد.
حسن زاده با تاکيد بر اين که معرفي و آگاهي‌بخشي به افکار عمومي درباره جنايت‌ها، کودک‌کشي و بدعهدي استکبار جهاني رسالت اخير رسانه‌ها در شرايط کنوني است، خاطرنشان کرد : اختلاف سليقه در مسايل کوچک منافاتي با منافع ملي ندارد.
وي تاکيد کرد : رسانه‌هاي داخلي با تقويت روحيه عزت ملي و نشر راهبردهاي رهبر انقلاب، وظيفه اصلي روشنگري خود را ايفا کنند.
وي با اشاره به اين که ترامپ از اين که برجام نتوانسته جلوي پيشرفت ايران اسلامي را بگيرد عصباني است، تصريح کرد : رئيس جمهوري ايران بدعهدي آمريکا در برجام را بزرگترين تجربه تاريخي انقلاب عنوان کرد و نسل سوم و چهارم انقلاب در دوره خود شاهد اين عهدشکني آمريکا بود.
وي با بيان اين که اگر از اين تجربيات درباره بدعهدي دشمنان استفاده نکنيم ممکن است در برخي مسايل سيلي بخوريم، گفت : برخي در داخل کشور از دشمن انتظار بي‌جايي دارند در حالي که از دشمن فقط مي‌شود انتظار دشمني داشت.
فرمانده سپاه استان سمنان با تاکيد بر اينکه بايد از بدعهدي آمريکا در برجام به عنوان فرصت استفاده کرد، بيان داشت: مشکلات معيشتي اصلي‌ترين مساله کنوني جامعه است که بايد با حرکت در مسير اقتصاد مقاومتي و تاکيد بر تحقق شعار سال در حمايت از کالاي ايراني بر اين مشکل غلبه کرد.
فرمانده سپاه استان سمنان با يادآوري رشادت‌هاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، افزود: سوم خرداد يادآور غرور ملي و صلابت دلاورمردان ايران در جنگ تحميلي براي بازپس‌گيري خرمشهر بود.
استان سمنان در دوران دفاع مقدس سه هزار شهيد و بيش از هفت هزار و 500 جانباز تقديم انقلاب اسلامي کرده است و در شاخص اعزام رزمنده و تعداد شهدا نسبت به جمعيت، از استان هاي برتر کشور است.
6103/6026
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  منصور کشاورزیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با تشریح ضرورت بهره گیری از توان و تخصص اصحاب رسانه در فعالیت‌های فرهنگی ترویج مصرف بهینه آب در جامعه گفت: در دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان ۱۵۰ اثر به دبیرخانه رسال شد که پس از داوری از صاحبان ۲۱ اثر برگزیده با اهداء جوایزی قدردانی شد.
مدیریت مصرف آب در خانه با تاکید بر نقش بانوان خانه دار، بحران خشکسالی و راهکار‌های مقابله با آن تامین آب پایدار – مدیریت مصرف، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حفاظت و صیانت از منابع، بازچرخانی آب مزایا و محدودیت ها، اصلاح الگوی مصرف، نقش رسانه در حساس نمودن افکار عمومی در منابع آب سمنان فاضلاب، آب خاکستری فرصت‌ها و تهدید‌ها و استفاده از پساب در صنعت و کشاورزی از جمله محور‌های دومین جشنواره آب و رسانه در استان سمنان بود.
این جشنواره به همت شرکت آب و فاضلاب استان سمنان و با مشارکت استانداری سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، صدا و سیمای مرکز سمنان، شهرداری سمنان، خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران استان سمنان در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، موشن گراف، فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه ای، پادکست برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • بازدارندگی ایران، استیصال غرب
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • بازدارندگی ایران استیصال غرب