Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@00:22:08 GMT

یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس باید زنده نگه داشته شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۷۸۹۸

یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس باید زنده نگه داشته شود

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان گفت: ترویج فرهنگ ولایتمداری و تببین نقش بصیرت و مقاومت می بایست در برگزاری مراسم‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحبیب موسوی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به برگزاری نشست ستاد بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی در شهرستان بهارستان، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد، خاطره و راه شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه در جامعه امروز بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه باتاکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، تبیین کرد: اهداف و موضوع اصلی تشکیل نشست گرامیداشت حماسه سوم خرداد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی بود.   موسوی در رابطه با محوریت برنامه‌های سوم خرداد ماه سال جاری در شهرستان بهارستان، گفت: تمامی برنامه‌ها و همچنین مراسم بزرگداشت سوم خرداد در بهارستان در راستای تبیین نقش، هدایت و فرماندهی الهی ولی فقیه در حیات معنوی کشور و خلق حماسه‌ها و پیروزی‌ها و تببین قدرت و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی است.   وی  همچنین بر اهمیت موضوع بازدارندگی در مقابله با تهدیدات و تببین نقش بصیرت، مقاومت، وحدت و همگرایی اقوام، ادیان، مذاهب و سایر اقشار در مقابله با استکبار جهانی تاکید کرد و عنوان داشت: چنین موضوعاتی می بایست در تمام برنامه‌های مناسبتی شهرستان بهارستان مورد توجه قرار بگیرد.     معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان در پایان با توجه به برگزاری جلسه دوم بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر، افزود: برنامه‌های دستگاه‌ها و ادارات شهرستان در نشست روز 26 اردیبهشت ماه سال جاری بررسی می‌شود.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899473

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد