Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمایت‌های بانک صادرات ایران در راستای نوسازی ناوگان فرسوده باربری جاده‌ای کشور با تخصیص ٤ هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال تسهیلات برای جایگزینی یک هزار و ٣٧٥ دستگاه خودرو سنگین تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، ابعاد وسیع‌تری به خود گرفت.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، مدیریت شعب استان البرز این بانک در قالب تفاهم‌نامه‌ای با مجتمع صنعتی ماموت، نوسازی ٢٠٠٠ دستگاه خودرو سنگین (کشنده و تریلر) را بر عهده گرفت که از ابتدای اجرای این تفاهم‌نامه در سال ٩٦ تا پایان اردیبهشت ماه سال ٩٧، بالغ بر ٤ هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال برای نوسازی ١٣٧٥ دستگاه خودرو سنگین با کشنده‌های پیشرفته «اسکانیا» تخصیص یافته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مدت قرارداد ٢ ساله بانک با این شرکت، تعداد ناوگان خودروهای نوسازی شده به ٢٠٠٠ دستگاه مورد نظر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای تفاهم‌نامه منعقده بین بانک صادرات ایران، مجتمع صنعتی ماموت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سال ٩٥ با اهداف مهمی همچون اثرگذاری مستقیم در ساماندهی تجهیزات حمل و نقل جاده‌ای، کمک و همراهی در امر ایجاد اشتغال، رونق بخشی به خدمات محصولات بیمه‌ای، کاهش چشمگیر خطرات جاده‌ای و یاری‌رساندن به امکان کنترل و رهگیری متناسب سوخت مورد توجه قرار گرفت.

علاوه بر این، بانک صادرات ایران در استان البرز با ارائه خدمات متنوع به شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در سال ٩٦ تامین مالی ١٥ هزار و ٦٣٠ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ٢٢ هزار و ٩١٥ میلیارد ریال در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و بازرگانی، صادرات، ساختمان و مسکن را بر عهده داشت.

علاوه بر این، این بانک در راستای حمایت از بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، از جمله کمک به ایجاد مشاغل خانگی، مسکن اقشار ویژه، نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، اعطای وام ازدواج و تهیه جهیزیه، کمک به رونق تولید واحدهای کوچک و متوسط و سایر وام‌های ضروری طی سال ٩٦ بیش از ٦هزار و ١٢٠ فقره وام بالغ بر ٣هزار و ١٧٦ میلیارد ریال پرداخت کرده که سهم عمده‌ای در بهبود معیشتی مناطق کمتر توسعه یافته استان البرز داشته است.

در همین راستا، استاندار البرز با اهدای لوحی از ابوالفتح سامان‌پور، مدیریت شعب بانک صادرات البرز قدردانی کرد.

محمدعلی نجفی در بخشی از این تقدیرنامه آورده است: به پاس خدمت جنابعالی در تعامل و همکاری مداوم در زمینه‌های مختلف بانکی از جمله پرداخت تسهیلات و کمک به رفع مشکلات اقتصادی و جدیت در امور محوله تقدیر و تشکر می‌گردد.

همچنین بر اساس تازه‌ترین آمارهای بانک مرکزی، نسبت مانده تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران به کل شبکه بانکی در استان البرز تا پایان بهمن ماه سال ٩٦ بالغ بر ١٢ درصد بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بانک بانک صادرات ایران نوسازی ناوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران

ناهید شهرامی نیا رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: در یک سال گذشته ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های استان مورد بازدید و کنترل قرار گرفت که از این تعداد ۳۵۰ مورد تخلف احصاء شده که پس از بررسی، در دبیرخانه کمیسیون‌های مربوطه شامل ماده ۱۱ رانندگان، ماده ۱۲ شرکت‌ها و ۱۴ مالکین وسیله نقلیه طرح و منجر به رای خواهد شد.

او افزود: طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی از جمله ناوگان حاملین مواد خطرناک، اتوبوس ها، مینی بوس‌های برون شهری و سایر وسایل نقلیه عمومی، به منظور ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای به شکل گشت‌های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و پلیس راه درکلیه محور‌های مواصلاتی، پرخطر و پر تردد و به شکل بازدید‌های میدانی ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آنها در طول راه‌ها و محل‌های توقف (پایانه‌های مسافری، مقابل پلیس راه‌ها) انجام شده است.

شهرامی نیا گفت: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان