Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:54:23 GMT

با مصرف روزانه 7 خوراکی مفید از کم آبی بدن جلوگیری کنید

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۹۷۴۰

با مصرف روزانه 7 خوراکی مفید از کم آبی بدن جلوگیری کنید

دراین مطلب آمده است: غذا‌های حاوی آب نه تنها کالری کمتری دارند و به کاهش وزن کمک می‌کنند، بلکه انتخاب مفیدی برای جلوگیری از کم آبی بدن در روز‌های گرم سال هستند.
اگر چه آب آشامیدنی بهترین راه برای هیدراته کردن است، شما می‌توانید بدن خود را با خوردن غذا‌های خاص هیدراته کنید:
هندوانه: تقریبا 92 درصد از یک هندوانه را آب تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هندوانه منبع خوبی از ویتامین ث. است و لیکوپن و آنتی اکسیدان موجود در آن به محافظت در برابر سرطان و بیماری‌های قلبی کمک می‌کند.
ماست: یک بسته ماست ساده حاوی 85 تا 88 درصد آب است. بعلاوه این که مصرف آن نیاز به کلسیم و برخی از ویتامین‌های گروه ب. مانند ویتامین ب. 12 و ریبوفلاوین را برطرف می‌کند. برای خرید ماست، مطمئن باشید که نوع پروبیوتیک آن را برای حفظ سلامت گوارش و تقویت سیستم ایمنی بدن انتخاب می‌کنید.
خیار: 95 درصد از یک فنجان خیار خرد شده را آب تشکیل می‌دهد. خیار حاوی فیبر و برخی از ویتامین‌ها از جمله ویتامین ث. است و مصرف یک فنجان از آن، 6 درصد از میزان نیاز به این ویتامین را در روز برطرف می‌کند.
سالاد سبز: دو فنجان سالاد حاوی سبزیجات سبز، حاوی 15 کالری و 90 درصد آب است. این سبزیجات غنی از مواد مغذی مانند فولات، ویتامین ث، فیبر و آنتی اکسیدان‌ها هستند و به حفظ سلامت چشم و پوست نیز کمک می‌کنند.
توت فرنگی: غنی از ویتامین ث، فولات و ویتامین ب. برای رشد سالم سلول‌های جدید است. توت فرنگی 91 درصد آب، زغال اخته 85 درصد آب و تمشک نیز 85 درصد آب در هر فنجان دارد.
اسفناج: اسفناج غنی از فیبر است. همچنین 92 درصد آب دارد. اسفناج شامل آنتی اکسیدان بوده و مصرف یک فنجان از آن در روز، 15 درصد از میزان نیاز به ویتامین‌ای را برطرف می‌کند.
گوجه فرنگی: در هر زمان از سال وجود دارد. یک کاسه گوجه فرنگی را می‌توانید همراه با پنیر، و ریحان به عنوان میان وعده مصرف کنید. گوجه فرنگی 94 درصد آب دارد و بهترین انتخاب برای رفع تشنگی در طول روز است.
8006**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بیماری های قلبی پوست سرطان سیستم ایمنی بدن کاهش وزن موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل رویش گیاه کوهی با مصرف خوراکی و دارویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اردیبهشت فصل رویش "ریواس" گیاه کوهی پرخاصیت است؛ خاستگاه این گیاه کوهی با ساقه‌های قرمز و سبز در مناطق کوهستانی است.

ساقه‌های این گیاه برای تازه‌خوری و استفاده در انواع خورشت و سوپ کاربرد داد و برگ‌هایش علاوه بر خوراک دام، سبب جلوگیری از جاری شدن سیلاب در دشت‌ها می‌شود.

ریواس از تيره ترشک ها است و مصرف دارویی هم دارد که البته برداشت  بی‌رویه آن به به طبیعت و محیط زیست آسیب می رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخودفرنگی وزن را کاهش می‌دهد؟
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • فصل رویش گیاه کوهی با مصرف خوراکی و دارویی
  • مصرف بیش از اندازه قهوه عجب بلایی سرتان می‌آورد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند