Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@21:55:12 GMT

حضور جناب خان از قسمت اول خندوانه

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۰۱۷۵

حضور جناب خان از قسمت اول خندوانه

مدیر شبکه نسیم آخرین جزییات از برنامه «خندوانه» را اعلام کرد و گفت که این برنامه امشب با یک جشن آغاز می شود.

به گزارش مهر، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم درباره سری جدید «خندوانه» که از امشب قسمت اول آن روی آنتن شبکه نسیم می رود، گفت: قسمت اول به نوعی اعلام شروع این برنامه است و بیشتر یک جشن برای آغاز ماه رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اجرای مسابقات یا آیتم های مختلف در این فصل از «خندوانه» اظهار کرد: اجرای مسابقات و آیتم های مختلف بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود و در این ماه بیشتر مهمانان در برنامه حضور دارند و همچنین آیتم هایی با حضور کمدین ها و استندآپ کمدین ها پخش می شود.

احسانی با اشاره حضور شخصیت جناب خان در این فصل از «خندوانه» عنوان کرد: امشب اولین قسمت از «خندوانه» پخش می شود و شخصیت جناب خان هم حضور خواهد داشت و در قسمت های بعدی هم بنا به سناریویی که برایش نوشته می شود حضور دارد.

«خندوانه» از امشب ۲۶ اردیبهشت ماه و در سه روز پایانی هفته روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می رود. دکور این برنامه در فصل جدید در لوکیشن سریال «در حاشیه» در بلوار ارتش ساخته شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ماه رمضان خندوانه جناب خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی‌ها ( تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • شمه ای از کرامات امام صادق(ع)
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی