Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:33:13 GMT

خرم‌آباد|عملکرد طرح کارورزی در استان لرستان مطلوب نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۰۸۱۴

خرم‌آباد|عملکرد طرح کارورزی در استان لرستان مطلوب نیست

معاون استاندار لرستان گفت: طرح کارورزی یکی از نکات کلیدی است که در استان لرستان هنوز به آن وضع مطلوب و موردنظر نرسیده است. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، گودرز امیری ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: درصد و میزان اعتبار و پرداختی تسهیلات اشتغال به بانک‌های استان لرستان اعلام‌شده است ولی بانک‌های استان از برنامه عقب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واحدهای شهرستانی مقاومت می‌کنند که باید از مرکز برخورد صورت گیرد، در استان لرستان طرح به اندازی کافی معرفی‌شده است و متقاضی داریم بنابراین در استانی که آمادگی دارد و متقاضی تسهیلات نیز وجود دارد نباید به این شکل عمل شود.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان عنوان کرد: متقاضی تسهیلات در استان داریم ولی بانک‌ها حاضر به پاسخگویی نیستند، باوجوداینکه بانک‌ها متقاضی دارند و معرفی به بانک صورت گرفته است پس چرا پاسخگو نیستند؟ این عملکرد بانک‌ها قابل‌قبول نیست، متقاضیان تسهیلات در این راستا اعتراض دارند و به استانداری مراجعه می‌کنند.

وی بیان کرد: بیش از سه الی چهار ماه از معرفی طرح‌ها به بانک‌های استان می‌گذرد ولی هنوز اعلام‌نشده انصراف بوده و یا مدارک را نمی‌توانند تحویل دهند، چنانچه طرح را نتوانند تکمیل کنند به‌عنوان انصراف مطرح شود بنابراین بر اساس آنچه توافق کرده‌ایم باید آمار و اعداد توسط بانک‌ها ارائه شود.

وی با بیان اینکه تعداد طرح‌ها بررسی و طرح‌هایی که توجیه ندارند اعلام شود تا طرح جایگزین معرفی کنیم تصریح کرد: طرح کارورزی یکی از نکات کلیدی است که هنوز به آن وضع مطلوب و موردنظر نرسیده است؛ صنعت و معدن و جهاد کشاورزی استان واحدهایی که نیاز به کارورز دارند را معرفی کنند و حداکثر تا یک ماه آینده با جلسات آموزشی که با واحدهای زیرمجموعه دارند تعداد افراد موردنیاز را به اداره کار اعلام و اداره کار این افراد را معرفی کند.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد

مدیرکل هواشناسی لرستان از افزایش ۱۲درصدی بارندگی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: میانگین بارش لرستان در پی سامانۀ بارشی اخیر 23میلی‌متر بود و بیشترین میزان بارندگی این سامانه در ازنا به‌میزان 38 میلی‌متر ثبت شد.

او با بیان اینکه میزان بارندگی نقطه‌ای سال زراعی امسال در لرستان به 520میلی‌متر رسیده‌است، اضافه کرد: این میزان نسبت به سال گذشته از افزایش 12درصدی برخوردار است.

2 هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به افزایش شش‌درصدی بارش این استان نسبت به میانگین بلندمدت، یادآور شد: 482میلی‌متر بارندگی در سال زراعی 1403-1402 در خرم‌آباد ثبت شده‌است.

مرادپور با اعلام ثبت 481میلی‌متر بارش در بروجرد، بیان کرد: این میزان در کوهدشت 497میلی‌متر، الیگودرز 342میلی‌متر، پلدختر 522.2میلی‌متر و دورود 492میلی‌متر است.

او اعلام کرد: 553میلی‌متر بارندگی در الشتر، 487میلی‌متر در نورآباد، 373میلی‌متر در ازنا، 605میلی‌متر در رومشکان و 585.1میلی‌متر در سراب دوره ثبت شده‌است.

مدیرکل هواشناسی لرستان  توضیح داد: 544.3میلی‌متر بارش در ایمان‌آباد، 351میلی‌متر در سیلاخور، .645.3میلی‌متر در سپیددشت، 618میلی‌متر در ریمله و 746.2میلی‌متر در شول‌آباد ثبت شده‌است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد