Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:59:41 GMT

مراکز دانش‌بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مؤثری ایفا کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۲۳۹۲

مراکز دانش‌بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مؤثری ایفا کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده ظهر امروز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اشاره به اینکه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی یک چهره انقلابی و علمی است، اظهار داشت: مراسم تودیع و معارفه از یک‌جهت تلخ و از سوی دیگر شیرین است و لازم از خدمات ارزشمند رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به لحاظ تلاش‌های بی‌وقفه برای رشد و اعتلای علمی قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به دکتر قربانی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، گفت: دکتر قربانی فردی بومی و اصالتاً اهری هستند و تعریف‌های بسیار خوبی از وی شنیده‌ایم، آرزوی توفیق و موفقیت برای رئیس جدید این دانشگاه داریم.

امام جمعه اهر ادامه داد: هر مسئولی که در عرصه مدیریت قرار می‌گیرد به‌تنهایی نمی‌تواند تمامی امورات را پیش ببرد و لازم است تا همه برای موفقیت سیستم همکاری و تلاش کنند و از طرفی پرسنل اداری و آموزشی در راستای دست‌یابی به هدف تلاش نمایند.

حاجی‌زاده بابیان اینکه دانشگاه آزاد واحد اهر با مسئولان شهرستانی تعامل و همکاری خوبی داشت لذا انتشار می‌رود این تعامل و همکاری تداوم یابد، گفت: نیاز امروز دستگاه‌ها و مراکز علمی به مدیران جهادی، مستقل، دلسوز و متعهد نیاز دارند به‌طوری که اگر توان علمی و تعهدمان را بیش از گذشته تقویت کنیم همان اندازه خدماتمان نیز افزایش می‌یابد.

وی، توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص ارتقاء علمی مراکز علمی، مسائل علمی، روحیه انقلابی و تعهد را مهم و ضروری دانست، بیان داشت: دانشگاه آزاد واحد اهر بعد از تبریز دومین دانشگاه بزرگ استان آذربایجان شرقی است و با توجه به تنوع رشته‌های تحصیلی در این دانشگاه موجب شده تا به نسبت آن دانشجویان بسیاری برای تحصیل وارد دانشگاه آزاد واحد اهر شوند.

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه مراکز دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها می‌توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مؤثری ایفاء کنند، تصریح کرد: به لحاظ اهمیت و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه تقویت مراکز دانش‌بنیان در راستای تولیدات ایرانی به روش علمی، امیدواریم این امر نیز مورد توجه دکتر قربانی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر قرار گیرد.

حاجی‌زاده با تأکید بر حفظ وحدت بین مردم و مسئولان در شهرستان اهر اضافه کرد: این‌که سخن از حفظ وحدت می‌شود تنها به‌منزله حفظ وحدت در دنیا و کشور نیست بلکه در سطح منطقه و شهرستان نیز مهم است، خوشبختانه وحدت و همدلی بی مسئولان در حوزه‌های مختلف وجود دارد اما خدای‌ناکرده اگر تفرقه و اختلاف در میان باشد آن‌طور که باید و شاید نمی‌توان به امور رسیدگی و مشکلات را از سر راه برداشت.

کد خبر 4298713

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اهر بوشهر کرمانشاه شیراز ماه مبارك رمضان گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام خطبه های نماز جمعه مشهد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره امور مدارس سمای واحد بابل اظهار کرد: این مدارس دارای ظرفیت مناسب برای افزایش دانش‌آموزشی بر مبنی سیاست‌های معاونت مهارت و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به امکانات موجود و همکاری انجمن اولیا توان افزایش جمعیت دانش‌آموزی را دارد.

وی افزود:‌ با توجه به هوشمندسازی مدارس سما، تجهیزات و امکانات دانشگاه، همدلی و اتحاد و وفاق کارکنان مدارس سما مردم به سما اعتماد کردند، باید به این اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهیم و جمعیت دانش‌آموزشی را افزایش دهیم. معلمان و مدیران در تعالی و شکوفایی دانش آموزان نقش بسزایی دارند، نخبه پروری در سما ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در راستای اهداف دانشگاه و گام دوم ملی دانشگاه و سند تحول این واحد دانشگاهی در حوزه مدارس سما و علوم تربیتی طبق سیاست‌های دانشگاه حرکت می‌کند. مدیران و معلمان مدارس سما باید برنامه محور باشند، هم‌اندیشی و همفکری مسئولان مدارس با خانواده‌ها سبب تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود.

حسینی تأکید کرد:‌شهرستان بابل یکی از شهر‌های پرجمعیت استان بوده و دارای ظرفیت دانش‌آموزشی بالای است، مدیران و معلمان با نهادینه کردن دستاورد‌های علمی، فرهنگی و امکانات مدارس سما واحد بابل در جذب حداکثری تلاش مضاعف کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش بابک حسین زاد و مهدی بیگلری‌‎فیروز به‌عنوان مدیرکل اداره امور مدارس سمای واحد بابل معرفی شد. بیکلری پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی