Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@04:48:46 GMT

وزیر کشور حکم «شهردار تهران» را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۳۸۴۱

وزیر کشور حکم «شهردار تهران» را صادر کرد

خبرگزاری میزان- وزیر کشور در حکمی سید محمدعلی افشانی را به عنوان شهردار شهر تهران منصوب کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حکمی سید محمدعلی افشانی را به عنوان شهردار شهر تهران منصوب کرد.   طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در حکم عبدالرضا رحمانى فضلى وزیر کشور خطاب به سید محمدعلی افشانی آمده است: در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر تهران و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار تهران منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشور در حکم انتصاب سید محمدعلی افشانی اظهار امیدواری کرده است با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری مدظله العالی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد.
در پایان این حکم توفیقات روزافزون در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت شده است.
در این مراسم نیز رئیس شوراى شهر تهران، استاندار تهران و سایر اعضاى شوراى شهر و معاونان وزارت کشور حضور داشتند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدعلی افشانی شهردار تهران وزیر کشور قانون انتخابات انضباط مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند

علیرضا فخاری، استاندار تهران در نخستین جلسه شورای اداری ۱۴۰۳ که با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از اتباع حاضر در کشور در استان تهران ساکن هستند و اقدامات لازم به کمک سایر نهادها در حال انجام است که اتباع غیرمجاز را دستگیر و از کشور خارج شوند.

به گفته وی، اتباع مجاز را نیز چه در حوزه اقتصادی چه در حوزه اجرایی و فرهنگی باید سازماندهی کنیم، بخشی از ظرفیت‌های ما اکنون در اختیار اتباع است که باید برون دادهایشان را در این زمینه نمایان کنند.

این درحالیست که روز گذشته وحیدی، وزیر کشور نیز اعلام کرد ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد