Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@23:51:22 GMT

خيران، دولت را در ساخت مسکن روستايي ياري کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۵۷۷۸

خيران، دولت را در ساخت مسکن روستايي ياري کنند

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - فرماندار مهريز گفت: طي 40 سال گذشته ، 350 واحد توسط بنياد مسکن در اين شهرستان احداث و واگذار شده که لازم است خيران، دولت را در ادامه راه ياري کنند.

به گزارش ايرنا ، سيد محمد رستگاري روز چهارشنبه در ديدار با مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان افزود: در سال گذشته 40 واحد مسکوني در اين شهرستان احداث و به متقاضيان واجد شرايط شهري و روستايي واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: از مهمترين نيازهاي جوانان در مناطق روستايي ساخت منزل مناسب و ارزان است که به حمايت و همکاري خيران نياز دارد و بايد همه دولت را در انجام وظايف خود در اين بخش مهم و اساسي ياري دهند.
فرماندار مهريز گفت: سال گذشته توسط بنياد مسکن اين شهرستان 230 فقره پروانه ساخت مسکن و همچنين 130 جلد سند روستايي صادر و به مردم و جوانان روستاهاي بخش مرکزي تقديم شد.
همچنين مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان يزد گفت: ساخت منزل در روستاها جزو برنامه مهمي است که از بدو پيروزي انقلاب اسلامي با همکاري خيران و دستگاه هاي اجرايي انجام مي شود.
عليرضا قربانيان افزود: مردم و خيران بايد همچنان در کنار دولت اين نهاد را براي انجام وظايف سنگين خود و تهيه منازل مناسب و ارزان براي متقاضيان در سطح استان ياري دهند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 کيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7541/ 6197
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران