Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@04:36:06 GMT

بهسازي محور حمزيان مطالبه اصلي مردم چايپاره است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۶۵۸۳

بهسازي محور حمزيان مطالبه اصلي مردم چايپاره است

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا- فرماندار چايپاره گفت: بهسازي محور ارتباطي حمزيان مطالبه اصلي اين شهرستان بوده و نيازمند تامين اعتبار است.

به گزارش ايرنا علي محمدي ايروانلو روز چهارشنبه در ديدار با مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي افزود: اين شهرستان گلوگاه حمل و نقل شمال آذربايجان غربي به شمار مي رود و به توجه خاص نياز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه حمزيان 90 درصد رفت و آمدهاي شهرستان و شهرستان هاي همجوار را به خود اختصاص داده است، افزود: راه هاي ارتباطي در مناطق روستايي اين شهرستان نيز نيازمند بهسازي است.
وي با تاکيد بر تجديد خط کشي جاده هاي اصلي و فرعي چايپاره، ادامه داد: اين شهرستان از لحاظ ماشين آلات سنگين راهداري نيز در مضيقه است و نياز به يک دستگاه بولدزر دارد.
وي ابراز اميدواري کرد که ساختمان نيمه تمام راهداري و حمل و نقل جاده اي اين شهرستان نيز هرچه سريع تر افتتاح شود و مردم در هفته دولت امسال شاهد استقرار پليس راه و اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي در اين ساختمان باشند.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان نيز گفت: در آينده نزديک روکش آسفالت راه ارتباطي شهرستان هاي چايپاره به چالدران، خط کشي راه هاي ارتباطي شهرستان، تکميل پل زنگلان سفلي، آسفالت تقاطع چورس و ساماندهي پيچ هاي خطرناک در شهرستان انجام مي شود.
علي اکبري، ادامه داد: يک دستگاه بولدزر به شهرستان چايپاره اختصاص داده مي شود تا بتوانيم مشکلات موجود در بعضي از راه هاي ارتباطي را برطرف کنيم و تمامي تلاش خود را مي کنيم که ساختمان نيمه تمام راهداري به اتمام برسد و در هفته دولت شاهد افتتاح اين ساختمان باشيم.
به گزارش ايرنا راه ارتباطي محور حمزيان از استانداردهاي لازم برخوردار نبوده و پاسخگوي حجم بالاي ترد به ويژه تردد 90 درصدي خودروهاي عبوري از اين شهرستان را ندارد.
3072/8135
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان خبر داد.

 علی اصغر عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به به‌سازی محور ابهر_مرشکن که یکی از مطالبات مردمی بود، اظهار کرد: سال گذشته ۵ کیلومتر اجرای عملیات بهسازی رویه و روکش آسفالت در محور ابهر _مرشون انجام شد و امسال نیز با پیگیری‌های مستمر و تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی، ۸ کیلومتر از این محور آغاز شد.

وی در ادامه افزود: برای بهسازی این محور جمعا ۵ هزار تن آسفالت با استفاده از ۸ دستگاه کمپرس و ۳ دستگاه غلطک جهت بهسازی روکش بکار گرفته شده است.

عطوفی با بیان این‌که نقش این محور در شهرستان بسیار فراتر از یک محور روستایی صرف است، تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار مابقی این محور در اولویت قرار دارد.

رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ابهر توضیح داد: لکه‌گیری راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، علف‌زنی، اصلاح شیب‌های شیروانی، قنو زنی محورها و تعریض محور آرامستان رضا به طول ۳ کیلومتر به صورت امانی در دست اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر