Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@23:01:45 GMT

ترامپ، مهاجران غیرقانونی را «حیوان» خواند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۳۷۰۶

صراط:

 در حالی که اظهارنظرهای غیرانسانی دونالد ترامپ و توهین‌های نژادپرستانه او ادامه دارد، حال از نظر رئیس‌جمهور آمریکا مهاجران غیرقانونی در این کشور، «حیوان» هستند و انسان نیستند.

به گزارش فارس، طبق گزارش «ویک»، دونالد ترامپ در نشستی با حضور قانونگذاران ایالتی و پلیس کالیفرنیا، مواضع تند خود درباره «مهاجران غیرقانونی» و لزوم مقابله با آنها را تکرار کرد و البته پا را از این هم فراتر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور آمریکا، درباره مهاجران غیرقانونی و آنهایی که بدون سند و مدرک در آمریکا حضور دارند، گفت: «اینها آدم نیستند. اینها حیوان هستند».

وی با انتقاد از قوانین مهاجرت و سیاست‌ها در قبال مهاجران غیر قانونی در آمریکا، قوانین موجود در آمریکا را «احمقانه ترین قوانین موجود در جهان درباره مهاجرت» خواند.

ترامپ همچنین، مواضع دموکرات‌ها درباره مهاجرت و مهاجران را به باد انتقاد شدید خود گرفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ترامپ مهاجران امریکا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی به وجود آمده، وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت تمدید شد.

چند روز پیش پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است. سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …… را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند که اکنون این تاریخ تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت تمدید شد.

سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین