Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، مهدی یحیایی در جمع خبرنگاران گفت: در ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی ، پروتئینی ، برنج ، روغن ، قند و شکر ، خرما و میوه طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان از 25 اردیبشهت ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان به مدت یکماه در استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: این طرح تشدید با هدف جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی انجام، نظارت و افزایش گشت‌های بازرسی واحدهای صنفی و غیرصنفی مورد نظر به‌ویژه شیرینی فروشی‌ها، تالارها و رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و میوه و تره‌بار در اولویت نظارت خواهد بود.

 

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اهداف این طرح را تامین و توزیع به موقع کالاهای پرتقاضای ماه رمضان با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب اعلام و تصریح کرد: نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی-توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی در این طرح به جد پیگیری می‌شود.

 

به گفته یحیایی بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستانها و ناظران افتخاری به صورت مستمر و روزانه گروه های کالایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان را بطور ویژه مورد پایش قرار خواهند داد.

 

وی با تاکید بر اینکه تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند ادامه داد:  شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام ماه رمضان دولت مجلس مساجد انتقال سفارت آمریکا به قدس فلسطین رژیم صهیونیستی خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم، شامگاه دوشنبه وارد استان مرکزی، پایتخت صنعتی کشور شد و در شهرستان اراک، در پاویون مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی، مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در این سفر قرار است امروز سه شنبه وزیر در سی و دومین همایش بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک حضور پیدا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود با فعالین اقتصادی و تشکل‌های حوزه صنعت نشست خواهد داشت و از شرکت دانش بنیان انرژی صنعت خاورمیانه در اراک، بازدید می‌کند.

کد خبر 6098853

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر