Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@20:25:49 GMT

دستگیری ارازل و اوباش سطح یک تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۶۳۰۴

دستگیری ارازل و اوباش سطح یک تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی ، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت : ساعت ۲۰ روز گذشته ( چهارشنبه مورخه ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ ) وقوع یک فقره فوت ناشی از اصابت چاقو ، به کلانتری ولنجک اعلام شد . با حضور مامورین در بیمارستان مشخص شد فردی حدودا ۳۵ ساله به همراه دو نفر دیگر که آنها نیز مورد اصابت مسم تیز قرار گرفتند ، جهت اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شده اما با وجود انجام اقدامات پزشکی فوت می نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با اعلام خبر به اداره ویژه قتل پلیس آگاهی ، کارآگاهان این اداره در بیمارستان حاضر شده و در تحقیقات از دو مجروح صحنه درگیری اقدام به شناسایی یکی از اراذل و اوباش سطح یک شهر تهران به عنوان قاتل فراری کردند . 

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود عنوان داشتند که هر سه نفر آنها از دوستان قاتل هستند که پس از آزادی وی ( قاتل ) از زندان ، در خانه ی مجردی مقتول اقدام به گرفتن میهمانی برای قاتل نموده اما در ادامه مابین آنها درگیری رخ داده و قاتل با سلاح سرد همراه خود هر سه نفر آنها را مورد ضربات چاقو قرار داده که پس از انتقال ایشان به بیمارستان ، مقتول ( میزبان میهمانی ) فوت کرده است . 

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : از زمان اعلام خبر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و تشکیل پرونده قتل عمد ، تحقیقات ویژه پلیسی جهت دستگیری قاتل در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش بیمارستان پلیس آگاهی تهران بزرگ زندان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران