Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با توجه به برگزاری رقابت های هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، به همین منظور کمیته فوتبال ساحلی عباس هاشم پور را جهت بررسی عملکرد بازیکنان حاضر در دیدار تیم های پارس جنوبی و مقاومت گلساپوش عازم شهر بوشهر کرد.

این دیدار جمعه (28 اردیبهشت) به میزبانی تیم پارس جنوبی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارس جنوبی رقابت فوتبال لیگ برتر لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار هفته پر التهاب پیش‌رو است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هفته‌های پایانی همیشه دشوار است و بدون تردید در هفته‌های آینده این حساسیت بیشتر خواهد شد، چراکه بعضی از تیم‌ها برای ماندن در لیگ برتر می‌جنگند.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص هفته‌های پایانی لیگ‌برتر اظهار کرد: با توجه به اینکه لیگ‌برتر هفته‌های پایانی خود را پشت سر می‌گذارد به احتمال فراوان جدول به همین شکل بسته خواهد شد. هرچند میان استقلال و پرسپولیس رقابت تنگاتنگی وجود دارد و هر دو تیم چشم انتظار لغزش یکدیگر هستند. از سوی دیگر سپاهان باید به شرایط انتخاب لیگ نخبگان آسیا نگاه کند. چراکه شرایط صعود همچون فصل گذشته نیست که آبی‌پوشان محروم شوند یا اتفاقات دیگری رقم بخورد تیم اول و دوم جدول مستقیم به لیگ نخبگان صعود خواهند کرد و در واقع شرایط برای صعود طلایی‌پوشان دشوار است. به ویژه که تراکتور نیز تلاش خود را برای کسب جایگاه سوم به کار گرفته و از طرفی نیز قهرمان جام حذفی به لیگ B آسیا خواهد رفت. بنابراین شرایط پیچیده است و طلایی‌پوشان نباید هیچ تقابلی را دست کم بگیرند.

وی افزود: اگر شاگردان مورایس دیدارها را کوچک ببیند این احتمال وجود دارد که جایگاه سوم را نیز از دست بدهند. مورایس گفته بود مگر قرار است سپاهان قهرمان شود؟ باید بگویم بله! قرار بود طلایی‌پوشان قهرمان شوند. چراکه باشگاه سپاهان، کارخانه فولاد مبارکه و مدیران این باشگاه هر کاری که توانستند برای مورایس انجام دادند. فکر نمی‌کنم تاکنون از یک مربی در ایران اینگونه حمایت شده باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان پیرامون هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر تصریح کرد: هفته‌های پایانی همیشه دشوار است و بدون تردید در هفته‌های آینده این حساسیت بیشتر خواهد شد. چراکه بعضی از تیم‌ها برای ماندن در لیگ‌برتر می‌جنگند. برای مثال صنعت نفت آبادان هفته گذشته اولین شکست محرم نویدکیا را رقم زد. سپاهان برابر استقلال خوزستان بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اما موقعیت سوزی بسیاری داشت و مهاجمان این تیم در ضربات نهایی دقت عمل نداشتند. در واقع مسابقه‌ای را که می‌توانستند با اختلاف پنج یا شش گل ببرند با تساوی به پایان رساندند.

وی در رابطه با جدال سپاهان و مس‌رفسنجان در هفته بیست‌وهفتم ادامه داد: جدال با مس رفسنجان از دشوارترین تقابل‌های این فصل سپاهان خواهد بود. چراکه شاگردان نویدکیا فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارند و از سوی دیگر سرمربی این تیم شناخت بسیاری از بازیکنان طلایی پوش دارد. سپاهان هفته آینده یک فینال را پیش‌رو دارد که اگر آن را واگذار کند، ممکن است جایگاه سوم را از دست بدهد. هر چند نباید فراموش کرد مس رفسنجان فوتبال بازی می‌کند و شاگردان مورایس برابر چنین تیم‌هایی عملکرد بهتری دارند. غالباً تیم‌هایی که ضد فوتبال بازی نمی‌کنند مقابل سپاهان با مشکل مواجه خواهند شد.

چرخابی با اشاره به تقابل پرسپولیس و هوادار اضافه کرد: جدال پرسپولیس و هوادار نیز حساسیت بالایی خواهد داشت. شاگردان مسعود شجاعی در منطقه سقوط یا صعود قرار ندارند و به همین دلیل با آرامش و بدون ترس برابر شاگردان اوسمار بازی خواهند کرد و می‌توانند قرمزپوشان را با دردسر روبه‌رو کنند. تاکید می‌کنم بازی‌های هفته پایانی دشوار است و چهار هفته پر التهابی را پیش‌رو خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: فولاد یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ آزادگان است و با توجه به این مسئله باید برابر استقلال نمایش مطلوبی ارائه دهد. بنابراین اگر نماینده خوزستان مقابل آبی‌پوشان امتیاز نگیرد به احتمال فراوان به لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال از روز شنبه _ بیست‌ودوم اردیبهشت _ دنبال خواهد شد.

کد خبر 751667

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • چهار هفته پر التهاب پیش‌رو است
  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش