Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 در حالی که پیش از این استقلالی ها در هر دیدار خود با بازی روان دل همه هواداران خود را به خود جذب کرده بودند ولی در دیدار با ذوب آهن آن استقلال همیشگی نبودند چرا که عجیب‌ترین آمار از بازی سه‌شنبه مانده است آماری که نشان از ضعف باورنکردنی استقلال داشت.

 

آبی های پایتخت در دیدار با حریف اصفهانی خود شب فاجعه باری را گذراندند، جالب است بدانید که کل استقلالی ها در این دیدار فقط سه پاس کلیدی ارسال کردند که دو تا از آنها را سرور جباروف داد و دیگری را مامه تیام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این در حالی است که ذوبی ها 12 پاس کلیدی به هم دادند. میلاد فخرالدینی با ارسال 5 پاس کلیدی بهترین بازیکن ذوب آهن از این نظر بود. جالب است که فخرالدینی به تنهایی دو پاس کلیدی از کل تیم استقلال بیشتر داده است.

 

 

به هر حال آبی ها بعد از باخت دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب‌آهن، آن شب به دنبال جبران باخت یک بر صفر در ورزشگاه آزادی و در حضور پُر شور تماشاگرانش بود تا بتواند ناکامی سال گذشته در صعود به جمع هشت تیم نهایی این رقابت‌ها را جبران کند که عملکرد فوق‌العاده مامه تیام با زدن سه گل در دقایق 11، 41 و 64 در مقابل تک گل تماشایی قاسم حدادی‌فر در دقیقه 65 ، منجر به برتری 3 بر یک استقلال در این دیدار شد تا آنها با پیروزی 3 بر 2 در مجموع دو مسابقه راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیام ذوب آهن ورزشی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

به نقل از تسنیم استقلال از ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902980

دیگر خبرها

  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها