Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@03:20:41 GMT

377 هزار روزه دارسر سفره رضوی افطار می کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۷۴۸۱

377 هزار روزه دارسر سفره رضوی افطار می کنند

سیدخلیل منبتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این چارچوب طی ماه رمضان امسال هر شب 13 هزار نفر از شهروندان مشهدی بر سر سفره افطاری حضرت رضا(ع) نشسته و از خوان پربرکت آن حضرت متنعم می شوند.
وی ادامه داد: به همین منظور فیشهای سفره افطاری توسط خدام رضوی بین محلات شهر مشهد توزیع می شود و هر خانواده با در دست داشتن فیشهای غذا می توانند در مراسم افطاری شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی گفت: ماه رمضان امسال همچنین هنگام اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر رضوی 100 هزار افطاری سبک بین نمازگزاران در صحنها و رواقهای مختلف حرم مطهر توزیع می شود.
وی افزود: همچنین هر شب ماه رمضان 10 هزار نفر زائر مسافر در دو میهمانسرای حضرت رضا(ع) واقع در حرم میهمان شام هستند.
منبتی ادامه داد: فیشهای مربوط به شام در طول ایام ماه مبارک رمضان توسط خدام بین مسافرین ساکن هتلها یا دیگر محله های استقرار زائران مسافر در مشهد توزیع می شود.
وی گفت: ماه مبارک رمضان امسال به جای توزیع غذای حضرت در مناطق حاشیه شهر مشهد قرار است آذوقه شامل اقلام غذایی مورد نیاز مردم بین ساکنان این مناطق توزیع شود.
7489/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آستان قدس رضوی حرم مطهر خانواده ماه رمضان مشهد موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.     سرهنگ محمد چراغ افزود: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص های غیرمجاز می کرد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.   وی اضافه کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی