Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، آستان قدس رضوی با ارائه برنامه‌های مذهبی و فرهنگی، آماده میزبانی از زائران و مجاوران روزه دار حرم مطهر امام رضا (ع) شد.

به گزارش ایلنا، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: از نخستین سحرگاه ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی در رواق های متعدد بارگاه حضرت امام رضا(ع) آغاز می‌شود و تا آخرین سحرگاه این ماه زائران و مجاوران از لحظات دلپذیر معنوی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: پخش ترتیل خوانی قرآن کریم از حرم مطهر رضوی با همکاری صدا و سیما، برگزاری محفل انس با قرآن هر روز قبل از افطار ، برگزاری برنامه درس‌ هایی از قرآن با حضور حجت ‌الاسلام قرائتی از  برنامه های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی است.

وی گفت: کرسی تلاوت قرآن کریم هر شب بعد از نماز مغرب و عشا، مسابقات قرآنی، برنامه ختم گروهی قرآن، کارگاه‌های تصحیح قرائت نماز و برگزاری محافل تفسیر قرآن از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: برنامه تفسیر موضوعی توسط تولیت آستان قدس رضوی قبل از نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره)، برنامه سخنرانی در رواق های حرم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، برنامه های ویژه برای زائران غیر ایرانی از برنامه های بارگاه رضوی برای ماه رمضان است.

حجت الاسلام حسینی گفت: بزرگترین سفره افطاری جهان اسلام همزمان با ماه مبارک رمضان برای 377 هزار زائر و مجاور در حرم مطهر رضوی پهن می شود.

وی گفت: علاوه بر آن هنگام اقامه نماز مغرب و عشا نیز 100 هزار بسته افطاری سبک بین نمازگزاران در صحن ها و رواق های مختلف حرم مطهر رضوی توزیع می شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی تبلیغات اسلامی جهان اسلام حرم رضوی حرم مطهر امام رضا موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به اینکه معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی تربیتی در جامعه هستند، گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های سند تحول بنیادین تحقق حیات طیبه است، آموزش و پرورش خوزستان با استفاده از ظرفیت‌های خود برنامه‌های گسترده‌ای برای اجرایی سازی این اصل مهم در دستور کار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله حبیبی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در دیدار با جمعی از فرهنگیان نواحی چهارگانه اهواز اظهار کرد: در راستای بزرگداشت مقام معلم برنامه‌ای با حضور معاون وزیر برای تکریم معلمان نمونه و سایر معلمانی که در یک سال گذشته در این زمینه تلاش کردند، برگزار می‌شود؛ همچنین در بازه زمانی ۱۲ الی ۱۸ اردیبهشت و در مناطق و نواحی آموزش و پرورش سراسر استان برنامه‌های متنوعی از جمله دیدار با خانواده شهدا و تقدیر از معلمان نمونه و همچنین تکریم معلمان پیشکسوت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در یکی از شب‌های این هفته، جشن میدانی برای همکاران به همراه خانواده‌شان برگزار می‌شود و امیدواریم این جشن موجب شود تا مردم، بیشتر متوجه ارزش و جایگاه معلم شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اظهار اینکه تحقق جامعه قرآنی منوط به نقش آفرینی معلمان است توضیح داد: یکی از مهمترین اولویت‌های سند تحول بنیادین تحقق حیات طیبه است و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان با استفاده از ظرفیت‌های خود برنامه‌های گسترده‌ای برای اجرایی سازی این اصل مهم در دستور کار قرار داده است. البته مهمترین پیش شرط رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه تحقق جامعه قرآنی است و امروز معلمان مهمترین نقش را در نیل به هدف ایفا می‌کنند.

حبیبی اضافه کرد: معلمان تحولی آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی تربیتی در جامعه امروزی هستند و تکریم این قشر می‌بایست به یک اولویت در سطح جامعه مبدل شود.

کد خبر 748491

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر