Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@10:09:34 GMT

پاداش خاص لیورپول برای قهرمانی در لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۸۴۸۶

پاداش خاص لیورپول برای قهرمانی در لیگ قهرمانان

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید با انگیزه رسیدن به سومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا تا چند روز آینده راهی شهر کیف خواهد شد تا دیداری حساس را مقابل لیورپول برگزار کند. اما در مقابل این انگیزه رئالی‎ها، قرمزپوشان انگلیسی هم دلیلی برای جنگیدن دارند و آن هم پاداش ویژه‏ ای است که باشگاه برای قهرمانی این تیم در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای مطبوعات انگلیسی در صورتی که شاگردان کلوپ قهرمان اروپا شوند هر بازیکن ۲۰۰ هزار یورو پاداش خواهد گرفت. البته مجموع این رقم از نیمی از جایزه یوفا به تیم قهرمان هم کمتر است و اگر این تیم قهرمان شود یوفا ۱۵.۵ میلیون یورو پاداش به آن خواهد داد.

پیش از این قرمزها در مجموع ۶.۵ میلیون یورو پاداش برای رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گرفته بودند و حالا هم در صورت قهرمانی می‌توانند پول خوبی به دست آورند.

انگیزه دیگر بازیکنان لیورپول هم این است که این تیم از سال ۲۰۰۷ به بعد در هیچ فینالی حضور نداشته است و حالا حضور در فینال، آن هم فینال لیگ قهرمانان که می‏‌تواند برایشان ششمین قهرمانی در اروپا را به همراه داشته باشد انگیزه‎ای خاص است.

کد خبر 4299094

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید تیم فوتبال لیورپول لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانی فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی تیم الجزیره امارات تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال الجزیره امارات لیگ برتر فوتبال ایران امیر قلعه نویی برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند دیشب با حمایت 81365 هوادار خود توانست بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از پی اس جی ببرد. برای این بازی باشگاه دورتموند 600 هزار تقاضای بلیط دریافت کرده بود که در نوع خود بی نظیر است. دیوار زرد دیشب سد محکمی برای پاریسی ها بود و حالا تیم فقط 90 دقیقه دیگر تا فینال لیگ قهرمانان فاصله دارد.

طبق ادعای بیلد، احتمالا ارزان‌ترین بلیط تاریخ یک بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان دیروز به ثبت رسید. افراد زیر 18 سال با تنها 12 یورو می توانستند بلیط بخرند و قیمت جایگاه‌های معمولی برای بالای 18 ساله ها نیز فقط 18 یورو بود. جالب اینکه بهترین جایگاه نیز تنها 80 یورو قیمت داشت. این رقم اصلا قبال قیاس با قیمت بلیط بازی بایرن-رئال در آلیانز نیست که حداقل 110 یورو قیمت داشت.

دیگر خبرها

  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم