Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:39:40 GMT

شرط اولیه اثرگذاری در جهان امروز استفاده از رسانه هاست

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۰۰۰۶

شرط اولیه اثرگذاری در جهان امروز استفاده از رسانه هاست

قزوین-ایرنا-استاندار قزوین گفت: دنیای امروز دنیای رسانه های جمعی و افکار عمومی است و استفاده از ظرفیت ها،منابع و ابزارهای اطلاع رسانی در چنین فضایی شرط اولیه موفقیت و اثرگذاری به شمار می رود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه با صدور پیامی 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بدون تردید در جامعه امروزه نقش و اهمیت افکار عمومی در توفیق یا ناکامی سیاست ها و برنامه ریزی ها وظیفه و ماموریت مدیران دستگاه های دولتی و غیردولتی را در برقراری ارتباط و تعامل گسترده و اثربخش با وسایل ارتباط جمعی و اصحاب رسانه به عنوان منابع کسب خبر و ابزار های اطلاع رسانی به اقشار مختلف مردم بیش از گذشته به یک رسالت ضروری و در عین حال خطیر و حساس تبدیل کرده است.
در بخش بعدی این پیام آمده است: بدیهی است که توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی ها به عنوان یکی از بسترها و ظرفیت های اطلاع رسانی و حلقه اتصال سازمان ها و نهادها با رسانه ها و افکار عمومی می تواند تاثیر به سزایی در جهت پاسخگویی به شهروندان و تقویت ارتباط و اعتماد بین مدیران و مردم داشته باشد.
در ادامه این پیام آورده شده است: اینجانب به نوبه خود 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و فرارسیدن این هفته را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و نظارتی، نهادهای عمومی و خدمات رسان اعم از دولتی و غیر دولتی تبریک گفته و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسالت می نمایم.
در بخش پایانی این پیام آمده است: انتظار می رود با برنامه ریزی و حمایت عملی و موثر همه مدیران و مسئولین مرتبط شاهد ارتقا و اعتلای هرچه بیشتر جایگاه و نقش روابط عمومی ها و فراهم کردن بستر های لازم برای اطلاع رسانی معقول،اقناعی و هنرمندانه و اثرگذار در عرصه های مختلف باشیم.
6101*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات پيام تبريك روز ملي ارتباطات و روابط عمومي استان قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی

سرهنگ ابوالحسینی رئیس پلیس فتا استان یزد ضمن تبریک روز کارگر گفت: کارگران به دلیل صرف وقت بیشتر در محیط کار، و عدم آگاهی از تهدیدات فضای مجازی، مورد توجه مجرمان سایبری قرار می‌گیرند و حساب‌هایشان با روش‌های مختلف تحت حملات کلاهبرداران قرار می‌گیرد.

او از کارفرمایان، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی نیز خواست تا موضوعات کلاهبرداری در فضای مجازی را به کارگران اطلاع رسانی کنند و آنها را از موضوعات در این فضا آگاه سازند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی وظیفه اجتماعی تمامی افراد است و از کسانی که در این زمینه اطلاع رسانی فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

سرهنگ ابوالحسینی خاطرنشان کرد: پلیس فتا در راستای افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از جرم در فضای مجازی، به ارائه محتوای آموزشی و پیشگیرانه می‌پردازد و افراد جهت دریافت محتوا می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www. Cyberpolice.gov. ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است