Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - عصمت جهانی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان عنوان برگزیده بخش ویژه جشنواره قرآن، عترت و نماز در حوزه رسانه و مطبوعات این استان با موضوع اقتصاد مقاومتی را کسب کرد.

به گزارش ایرنا مدیرعامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در آیین اختتامیه جشنواره قرآن، عترت و نماز سیستان و بلوچستان در حوزه رسانه و مطبوعات اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در بخش های خبر، مقاله، گزارش و عکس خبری در موضوعات زندگی و سیره معصومین، نماز، زکات، مهدویت، حجاب و عفاف، وحدت اسلامی و تقریب مذاهب و همچنین بخش ویژه اقتصاد مقاومتی دی ماه سال گذشته داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدهادی طهرانی مقدم افزود: 75 اثر از رسانه های مختلف سیستان و بلوچستان به دبیرخانه این جشنواره رسیده بود که پس از بررسی هیات داوران 67 اثر به مرحله داوری راه پیدا کند.
مدیرعامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیشترین اثر از خبرگزاری جمهوری اسلامی به این جشنواره ارسال شده بود گفت: در پایان در بخش مقاله حسین اصغرروکی، گزارش آرشام هنرکار، عکس مهرداد پارسا فر، خبر هادی محمدی و بخش گزارش ویژه جشنواره عصمت جهانی معرفی شدند.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه جشنواره مطبوعات قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سپیدان گفت: بیش از ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان‌های سپیدان، بیضا و بخش‌های ارژن و کامفیروز در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

علیرضا امیری افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرآنی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس اداره آموزش و پرورش سپیدان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی سپیدان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان سپیدان در فاصله ۷۰ کیلومتری شیراز و در شمال غرب استان فارس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • سیستان بارانی شد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد