Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، هدف از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، انجمن علمی طب ایرانی و دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ایجاد همکاری در زمینه آموزشی، پژوهشی و درمانی در حوزه طب ایرانی، با در نظر گرفتن کلیه امکانات و اختیارات طرفین، از جمله نیروی انسانی، زیرساخت‌ها، اطلاعات، تجربه و تخصص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه، شامل تبادل تجربیات در زمینه‌های مختلف در حوزه طب ایرانی، بهره‌مندی طرفین از توانمندی‌های فکری، تجربی، کارگاهی، کتابخانه‌ای، ارتباطات بین‌المللی، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های مشترک آموزشی و پژوهشی، همکاری مشترک در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مشترک آموزشی و علمی-کاربردی کوتاه‌مدت و بلندمدت در حوزه طب ایرانی و گیاهان دارویی و ترجمه و تالیف کتب و مقالات پژوهشی و ترویجی مرتبط است و طرفین متعهد شده‌اند ضمن در اختیار قرار دادن امکانات خود، زمینه همکاری مشترک در سطح سیاستگذاری و برنامه‌ریزی را از طریق حمایت‌های لازم فراهم آورند. گفتنی است، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و درمانی در حوزه طب ایرانی بین دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، انجمن علمی طب ایرانی و دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران که از تاریخ امضا به مدت سه سال اعتبار داشته و تمدید و ادامه فعالیت پس از آن نیز با توافق طرفین انجام می‌شود، در 5 ماده تنظیم شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران استفاده از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی طب وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: ۱۰۶۹ خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌ها داریم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس شیراوژن؛ معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیست و دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت از رشد 46 درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و اظهار کرد: در ابتدای دولت سیزدهم کمتر از 800 واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود داشت که هم‌اکنون این تعداد به 1069 واحد رسیده و 46 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی گفت: این واحدها در حالی ساخته شده که تاکنون ریالی بودجه برای ساخت خوابگاه متاهلی دریافت نکرده‌ایم و این 269 آپارتمان نیز با بودجه‌های اختصاصی دانشگاه‌ها ساخته شده است.

وی با اشاره به این که باید تا پایان این دولت دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی به عدد صفر برسد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی تا پایان سال حداقل 40 واحد و دانشکده‌های فاقد خوابگاه متاهلی نیز تا پایان سال حداقل باید 20 واحد خوابگاه متاهلی با متراز 45 تا 70 متر مربع همراه با رعایت پیوست فرهنگی مربوطه، ساخته باشند.

افتتاح خوابگاه متأهلی برای 120 دانشجوی علوم پزشکی تهران

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی که خوابگاه متاهلی دارند هم باید تا پایان سال 20 درصد به تعداد واحدهای خوابگاهی متاهلی خود اضافه کنند.

شیراوژن همچنین از انعقاد تفاهمنامه با وزارت مسکن و شهرسازی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی خبر داد.

در ادامه حمید رئیسی؛ معاون صندوق رفاه دانشجویان اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعتبار پرداخت ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را در 6ماهه نخست سال 1403(بدون محدودیت در تعداد دانشجویان) ابلاغ کرد.

وی افزود: اعتبار لازم برای پرداخت ودیعه مسکن، از محل اعتبارات ابلاغی ستاد ملی جمعیت تامین شده است و براساس ابلاغ صندوق رفاه، در سال 1403، بدون محدودیت در تعداد دانشجو، هر تعداد دانشجوی متاهل دانشکده یا دانشگاه علوم پزشکی متقاضی ودیعه مسکن، وام ودیعه مسکن دریافت خواهند کرد.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: شرایط دریافت ودیعه مسکن قبلا بر اساس آیین نامه‌های ابلاغی توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، اعلام شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس