Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - حسينعلي اميري معاون پارلماني رئيس جمهور با انتشار پيامي درگذشت گوينده پيشکسوت و متعهد خبر، شادروان قاسم افشار را تسليت گفت.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي معاونت امور مجلس رئيس جمهور، اميري در اين پيام نوشته است: درگذشت گوينده پيشکسوت و متعهد خبر، شادروان آقاي قاسم افشار که همواره چهره و صدايش تداعي کننده روزهاي خاطره انگيزي براي مردم عزيز ايران است، موجب تاثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رئيس جمهور افزوده است: يقينا صداي ماندگار اين استاد گويندگي هميشه در خاطره ها باقي مي ماند.
اميري ضمن ابراز همدردي با خانواده آن مرحوم، درگذشت آقاي افشار را به دوستداران ايشان و اصحاب رسانه تسليت گفته و از خداوند متعال براي آن مرحوم رحمت و مغفرت الهي و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسالت کرده است.
قاسم افشار از گويندگان باسابقه خبر صدا و سيما روز گذشته بر اثر ايست قلبي دار فاني را وداع گفت و مراسم تشييع وي نيز امروز با حضور جمعي از مردم، همکاران و خانواده‌اش برگزار شد.
زنده ياد افشار از سال‌هاي اول انقلاب، گويندگي در بخش‌هاي خبري راديو و تلويزيون را بر عهده داشت و در بحبوحه سال‌هاي دفاع مقدس با صدايي حماسي بارها اخبار مربوط به پيروزي‌هاي رزمندگان اسلام را به اطلاع هموطنان رسانده بود.
سيام**1597
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، در این پیام آمده است:
خبر ارتحال حاج ماموستا ملااحمد فخری امام جمعه سابق جوانرود باعث تأسف و تآثر اینجانب شد.
ایشان انسانی بامحبت خوش خلق و منشأ اثرات حسنه فراوانی بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ماموستا ملا احمد فخری واهالی با محبت جوانرود برای ایشان از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان و عزیزان اهل سنت صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان