Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@20:44:38 GMT

افتتاح ورزشگاه روستای گلزار بالا

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۰۸۲۰

عضو شورای روستای گلزار بالا در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما گفت:این مکان ورزشی در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع که توسط خیر محترم جناب آقای اکبرزاده اهدا شده بود، ساخته شده است.

ناصر کردبچه افزود:برای ساخت این ورزشگاه از سال 94 تا به امروز 17 میلیارد ریال از محل بودجه دهیاری و شورای روستای گلزار هزینه شده است و برای تکمیل آن حدود 3 میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:حدود  هزار و 500 نفر از جمعیت 5 هزار نفری روستای گلزار بالا که قشر نوجوان و جوان هستند می توانند از این امکانات ورزشی استفاده کنند.

کردبچه در پایان افزود:برنامه ریزی داریم تا با استعداد یابی در بین نونهالان و نوجوان این روستا و استفاده از مربی های با تجربه برای آموزش و جذب این افراد و ورود آنها به عرصه ورزش حرفه ای به بهترین نحو از ظرفیت های فراهم شده استفاده کنیم.

روستاهای هدف گردشگری گلزار بالا و گلزار پایین در 30 کیلومتری جاده بین المللی امام رضا(ع) قرار دارند و مرکز تولید گل و گیاه کشور محسوب می شوند.

افتتاح ورزشگاه روستای گلزار بالا افتتاح ورزشگاه روستای گلزار بالا افتتاح ورزشگاه روستای گلزار بالا افتتاح ورزشگاه روستای گلزار بالا افتتاح ورزشگاه روستای گلزار بالا افتتاح ورزشگاه روستای گلزار بالا افتتاح ورزشگاه روستای گلزار بالا افتتاح ورزشگاه روستای گلزار بالا افتتاح ورزشگاه روستای گلزار بالا افتتاح ورزشگاه روستای گلزار بالا

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاکدشت روستا ورزشگاه زمین چمن افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران، خادمی خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای کارکنان این مجموعه ذکر کرد و گفت: تعامل سایر دستگاه‌ها موجب تسریع در امورات بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

وی بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و اقداماتی در این زمینه اشاره و افزود: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و بویژه گلزارشهدای امامزاده سید اکبر (ع) از مطالبات است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به رسالت بنیاد شهید در خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که خادم خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران عزیز ذکر کرد و افزود: ما باید در عمل و خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 6098249

دیگر خبرها

  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی