Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@02:49:00 GMT

پاسخ مقتدی صدر به وزیر سعودی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۰۸۶۷

پاسخ مقتدی صدر به وزیر سعودی

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت سومریه نیوز، مقتدی صدر،‌ رهبر جریان صدر عراق در حالی که ائتلاف مورد حمایتش یعنی "سائرون" پیشتاز انتخابات پارلمانی است، ضمن رد هرگونه تصمیم‌گیری برای این کشور از خارج از مرزهای عراق با اشاره به اقدامات فراکسیون‌های سیاسی پیروز انتخابات اعلام کرد."همگان" شریک ما و نه فرمانده ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جریان صدر  در واکنش به توئیت ثامر السبهان، وزیر مشاور عربستان در امور خلیج فارس  و سفیر سابق عربستان در عراق، پیرامون نتایج انتخابات عراق ، در صفحه توئیتر خود نوشت: "تصمیم‌گیری در داخل عراق صورت می‌گیرد و همه مادامی که کشور ما را اشغال نکنند، شریک و  نه فرمانده ما هستند".

السبهان پیشتر در توئیتی شکل ائتلاف سیاسی دلخواه سعودی‌ها را برای آینده عراق ترسیم کرده بود.

مقتدی صدر در پایان پیام توئیتری خود نوشت: "اشغال‌گری هرگز، چیرگی هرگز".

وی روز چهارشنبه تاکید کرده بود، عراق در برابر تشکیل دولت تکنوکرات قرار دارد. این دولت باب رزق و روزی را به روی ملت باز خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی، یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد روز دوشنبه با استفاده از پهپاد، یک مرکز نظامی اشغالگران در ام الرشراش (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

مقاومت تاکید کرد که این عملیات در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل‌عام‌های انجام شده توسط اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و افراد مسن انجام شد.

مقاومت عراق افزود: هدف قرار دادن تاسیسات نظامی اسرائیل «ادامه رویکرد ما برای مقاومت در برابر اشغالگران» است و  «حمله به مواضع و مقرهای دشمن» ادامه خواهد یافت.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از غزه به عملیات خود علیه اهداف اشغالگر ادامه داده و ۲ روز پیش نیز بندر حیفا را با موشک «الارقب» هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اخیرا با استفاده از موشک «الارقب»، اهداف حیاتی اشغالگران را در «تل‌آویو» و بئرالسبع هدف قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌ بن‌ فرحان در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان با یکدیگر دیدار کردند
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد