Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف شیرینی سازان گفت: در برخی سوپر مارکت ها زولبیا و بامیه بی کیفیت عرضه می شود که توصیه می کنیم از این محصولات را تهیه نکنند زیرا زیرا بر نحوه تولید و بهداشت آن‌ها هیچگونه نظارتی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فرزانه در گفتگو با  صبح توس؛ ضمن اشاره به قیمت زولبیا و بامیه در شیرینی فروشی‌های سطح شهر مشهد، اظهار کرد: نرخ‌گذاری‌ها تا سال گذشته به صورت متمرکز بود اما در اواخر سال گذشته از نحوه قیمت‌گذاری بر عهده واحد صنفی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به اینکه نحوه قیمت‌گذاری با توجه به مواد که استفاده می‌کنند و از همه مهم‌تر عرضه و تقاضا تعیین‌کننده نرخ در واحد شیرینی‌پزی ما است.

 

رئیس اتحادیه صنف شیرینی سازان با اشاره به نرخ تعیین‌شده معمول در اتحادیه شیرینی سازان مشهد، گفت: قیمت پیشنهادی اتحادیه به ازای هر کیلو حداقل 13 هزار تومان  برای زولبیا و بامیه درجه 1 و درجه دوم آن حداقل هر کیلو 9 هزار تومان است.

 

وی ادامه داد: گروه‌بندی‌هایی که نرخ‌ها را معین می‌کند در هیئت عالی نظارت مشخص می‌شود و تصمیم‌گیری بر اساس قوانین سطح عالی کشور است.

فرزانه با اشاره به اینکه خود شورای نظارت این تصمیم  را گرفته است، بیان کرد: به‌عنوان‌مثال یک نفر تصمیم دارد زولبیا خود را عسلی کار کند و ماده آن درجه‌یک باشد اما مثلاً اندازه آن ریز باشد، در این صورت قیمت تمام‌شده‌ای که توسط اتحادیه اعلام‌شده پاسخگو نیست.

 

وی تصریح کرد: این موضوع در تمام کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی روال است و بسته به نوع کیفیت متفاوت خواهد، واحدهای صنفی شهر تهران نیز به همین صورت هستند و از همین قانون تبعیت می‌کنند.

 

رئیس اتحادیه صنف شیرینی سازان با اشاره به اینکه این موضوع کاملاً با نظارت انجام خواهد شد، عنوان کرد: بازرسان مخصوص اتحادیه و همچنین بازرسان اتاق اصناف بازرسی و نظارت را دارند و اگر کسی قصد در کم‌فروشی داشته باشد برخورد خواهد شد.

 

وی تأکید کرد: در برخی از واحدهای سایر اتحادیه‌ها مانند سوپرمارکت‌ها و برخی از میوه‌فروشی‌ها نیز زولبیا و بامیه بی‌کیفیت عرضه می‌شود که ما به مردم عزیز توصیه می‌کنیم از این محل‌ها تهیه نکنند زیرا بر نحوه تولید و بهداشت این محصولات هیچگونه نظارتی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 750641

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد