Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@13:17:25 GMT

مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در مصلای تبریز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۲۹۹۵

مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در مصلای تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در مصلای حضرت امام خمینی(ره) تبریز خبر داد.

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری در مصلی حضرت امام (ره) تبریز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم با همکاری صدا و سیما و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود که همه روزه بعد از ظهر، قرآن کریم به صورت جزخوانی در محل مصلی تبریز به صورت زنده و مستقیم از شبکه سهند پخش می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از پخش ویژه برنامه سحری با عنوان "رحمت باخیشی" خبر داد و افزود: همچنین همه روزه ساعت ۳ بامداد برنامه سحری از آستان مقدس امامزاده سیدحمزه(ع) تبریز به صورت مستقیم پخش می شود.

وی در ادامه از اجرای طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در آستان مقدس امامزادگان و پارک های سطح شهر، با حضور مبلغان اعزامی از قم و مبلغان بومی با برپایی خیمه معرفت و اجرای برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

حجت الاسلام مصائبی از برگزاری تور رسانه ای در این ایام خبر داد و گفت: این تور رسانه ای با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در آستان مقدس امامزادگان تبریز برگزار می شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان نمایشگاه کتاب تهران دولت برجام مساجد فلسطین مجلس قرآن کریم کانون های مساجد ترتیل خوانی قرآن ماه رمضان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری