Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:28:16 GMT

اراک| سرپرست مدیریت بحران استانداری مرکزی منصوب شد+سوابق

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۴۵۳۰

اراک| سرپرست مدیریت بحران استانداری مرکزی منصوب شد+سوابق

در حکمی از سوی استاندار مرکزی "حمید غیاثی" به عنوان سرپرست مدیریت بحران استانداری مرکزی منصوب شد. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، درحالی که این روزها مدیریت ارشد استان مرکزی با جابجایی مهره‌های اجرایی همچون انتقال "فدایی" مدیرکل امور اتباع خارجه استانداری مرکزی به شهرستان زرندیه به عنوان فرماندار، جابه‌جایی "حسنی" فرماندار آشتیان به اراک به عنوان مدیرکل امور اتباع خارجی استان مرکزی این بار نوبت به شهرستان خنداب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند هفته قبل شایعات و گزینه‌های مختلفی برای تصدی پست فرمانداری شهرستان خنداب مطرح شد تا اینکه نیروی نزدیک به جریان حزب اعتدال و توسعه استان مرکزی که از قضا با استاندار مرکزی که عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه به شمار می‌رود قرابت دارد به سمت فرمانداری خنداب منصوب شد.

"حاج‌علی بیگی" بخشدار مرکزی اراک و چهره وابسته و نزدیک به جریان حزب اعتدال و توسعه استان مرکزی به شهرستان خنداب رفت تا چرخه گردش و بازی با مهره‌های اجرایی در استان تداوم یابد.

در جدیدترین تغییر و جابجایی چهره‌ها و مهره‌های اجرایی مدیریت ارشد استان مرکزی، "حمید غیاثی" که جای خود را به "حاج‌علی بیگی" بخشدار مرکزی اراک داد به شهر اراک نقل مکان کرد و به عنوان سرپرست مدیریت بحران استانداری مرکزی منصوب شد.

حمید غیاثی هفتم اسفندماه 92 و به دنبال حرکت قطار سریع‌السیر تغییرات فرمانداران استان مرکزی در دولت یازدهم و در دوره حضور "محمدحسین مقیمی" فرماندار وقت استان مرکزی پس از انتصاب فرمانداران دوشهرستان کمیجان و فراهان به عنوان سومین فرماندار تغییریافته شهرستان‌های استان مرکزی منصوب شد.

غیاثی پیش از فرمانداری شهرستان خنداب به مدت 2سال در مجموعه فرمانداری شهرستان خمین به‌عنوان معاون فرماندار این شهر فعالیت داشته است.

وی، پس از آن در مدت محدودی در پست معاون دفتر اقتصادی در استان مرکزی مشغول به کار بوده و پس از آن مسئولیت دبیری شورای آرد و نان را در استان به عهده داشته است.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به آمار عضویت، امانت، سرانه فیزیکی و تعداد منابع کتابخانه های عمومی شهرستان میانه در سال ۱۴۰۲ افزود: شهرستان میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در این شهرستان را دارد و برنامه ریزی برای ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه به عنوان مطالبه مردم و اعضای کتابخانه های عمومی، همکاری و تعامل همه ادارات و سازمان‌های ذیربط را می‌طلبد.

محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه با وجود غالب شدن فضای مجازی در زندگی امروزی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، عملکرد خوب اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال‌های اخیر باعث افزایش مطالعه در کتابخانه های عمومی استان به ویژه کتابخانه های میانه و آشتی مردم با کتاب و مطالعه شده است.

محمدباقر هنربر در دیدار با اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فراهم کردن زیرساخت‌های کتاب و کتابخوانی را سبب گرایش روزافزون مردم به مطالعه خوانده، گفت: مطالعه، فکر انسان را روشن و سطح آگاهی و فرهنگ جامعه را ارتقا می‌دهد و به تبع آن آسیب پذیری مردم نسبت به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد لذا لازم است در کنار فراهم نمودن زیرساخت‌های فیزیکی، در زمینه فرهنگ سازی، ترغیب و تشویق به مطالعه نیز تلاش جدی صورت پذیرد.

فرماندار میانه با تقدیر و تشکر از همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور از تبدیل کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه اجتماعی برای رجوع همه اقشار مردم، افزود: در دوره مدیریت کنونی کتابخانه های عمومی در سطح استان مردم استقبال بیشتری از کتابخانه های عمومی داشته و با کتاب و کتابخوانی انس بیشتری گرفته‌اند.

گفتنی است اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان میانه با کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

کد خبر 6088616

دیگر خبرها

  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان