Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:23:47 GMT

مدال آوران آزادشهری المپیاد ورزشی گلستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۵۶۱۱

مدال آوران آزادشهری المپیاد ورزشی گلستان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز پنجشنبه برگزار شد، فرماندار آزادشهر گفت: در وهله اول می بایست از خانواده های ورزشکاران مدال آور تقدیر کرد زیرا برای موفقیت ورزشکاران برنامه ریزی و تلاش کرده اند.
سیدرسول حسینی افزو: طبق اعلام استاندار گلستان، اماکن دولتی که در روستاها و دیگر مناطق مورد استفاده قرار نمی گیرند با واگذاری به اداره ورزش و جوانان، به اماکن ورزشی تبدیل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر با بررسی دقیق در روستاهای بالای 1000 نفر، کمبودها را گزارش نمایند تا با هماهنگی و همکاری دیگر ادارات برای رفع آنها تصمیمات لازم اتخاذ شود.
فرماندار آزادشهر با اشاره به کسب جایگاه یازدهمی از سوی ورزشکاران این شهرستان در سومین المپیاد ورزش استان گلستان، گفت: باید این را در نظر بگیریم که جایگاه یازدهمی در خور شان این شهرستان نیست.
وی افزود: باید با برنامه ریزی براساس تقویم ورزشی، تلاش مضاعف و ایجاد روحیه جنگندگی در ورزشکاران تلاش کنیم در سال آینده بر سکوهای برتر بایستیم.
حسینی تصریح کرد: مسئولان ورزشی شهرستان باید برای میزبانی مسابقات و اردوهای تیم های مختلف ملی و استانی تلاش کنند و در این مسیر کمک و حمایت های همه جانبه از آنها به عمل می آید.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان ورزش شهرستان استفاده از بخش خصوصی و خیرین ورزشی را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند زیرا بودجه های دولتی مشخص است و کفاف همه مخارج را نمی دهد.
فرماندار آزادشهر افزود: مسئولان باید با جذب خیرین و افرادی که علاقه مند به سرمایه گذاری در بخش های ورزشی هستند باعث سرعت بخشیدن به برنامه ها و در نتیجه کسب موفقیت ها شوند.
شهرستان 85 هز ارنفری آزادشهر در شرق استان گلستان واقع است و در دو دوره المپیاد ورزشی استانی در سال های قبل به ترتیب در جایگاه 13 و 14 استانی قرار گرفته بود و در سالجاری با کسب یک طلا ، سه نقره و 13 برنز توانست در جایگاه یازدهم استان قرار بگیرد.
9433/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره ورزش و جوانان استان گلستان بخش خصوصی تقویم سرمایه گذاری موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد

در این مراسم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی استان همدان فعالیت می‌کنند که امسال ۴ نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده اند.

رسول سلیمی گفت: در استان همدان با تلاش‌های انجام شده به ۶۰ درصد غربالگری پیش از بارداری و تولید نوزادان رسیده ایم که با تلاش ماما‌ها و آگاهی بخشی به جامعه باید به غربالگری کامل برسیم.

او همچنین گفت: با تلاش ماما‌ها و مشاوره آنها به ۷ هزار نفر در یک سال گذشته توانستیم جلوی سقط جنین ۵۴۰ نوزاد را بگیریم و ماما‌ها در آگاهی والدین از فرزندآوری و تکامل نوزاد نقش کلیدی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام