Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@16:24:58 GMT

دست‌نشان جانشین علی کریمی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۵۶۳۰

دست‌نشان جانشین علی کریمی شد

ورزش > لیگ برتر - نادر دست نشان به عنوان سرمربی سپیدرود انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نادر دست‌نشان سرمربی سپیدرود رشت شد. بعد از به توافق نرسیدن علی کریمی با مالک باشگاه سپیدرود و در حالی که از علی نظرمحمدی به عنوان کاندیدای اصلی جانشینی کریمی در این تیم نام برده می‌شد اما امروز سایت رسمی باشگاه سپیدرود خبر داد که نادر دست‌نشان هدایت این تیم را برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست‌نشان سابقه سرمربیگری در سطح نخست فوتبال ایران با تیم‌های؛ پگاه گیلان، صنعت نفت آبادان را دارد و همچنین توانسته با چهار تیم مس کرمان، استیل‌آذین تهران، نفت تهران و آبادان به لیگ برتر صعود کند و موفق شده بود با تیم‌های شهید قندی یزد، نساجی مازندران، پیام مشهد و شهرداری بندرعباس تا مرحله پلی آف صعود به لیگ برتر پیش برود. او فصل گذشته هم سرمربی ملوان در لیگ یک بود. سپید رود در سال اول حضورش در لیگ برتر موفق شد در این رفابت ها بماند. این تیم که با نظر محمدی در انتهای جدول قرار داشت، علی کریمی را در راس هدایت خود دید و شماره 8 اسبق تیم ملی و پرسپولیس موفق شد سپیدرود را در لیگ برتر نگه دارد. اما این پایان کار نبود و کریمی بعد از اتمام لیگ با مالک سپیدرود به مشکل خورد. آنها اعتقاد داشتند کریمی باید زیر نظر آنها و تیم فنی شان کار کند که کریمی با این موضوع نتوانست کنار بیاید. حالا آنها نادر دست نشان را سرمربی خود کردند که کارنامه چندان درخشانی ندارد.

 

 

 

256 41

 

کلید واژه‌ها : لیگ برتر هفدهم - باشگاه سپیدرود رشت - علی کریمی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر هفدهم باشگاه سپیدرود رشت علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری

به گزارش خبرنگار مهر، فروغ شباهنگ ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: یکهزار و ۲۰۰ بیمار مبتلا به تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و پیوند کلیه و ام اس در استان با عنوان بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت بودند و اکنون صندوق بیماران خاص، سخت درمان و بیماری نادر تشکیل شده است.

وی بیان داشت: ۲۶۵ بیمار مبتلا به تالاسمی در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند و این بیماران خدمات مرتبط با بیماری خاص خود را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

شباهنگ تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ با ایجاد صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر ۱۰۷ گروه بیماری تحت حمایت قرار گرفتند و افرادی که دارای یکی از این بیماری‌ها باشند در صورت نداشتن هر گونه پوشش بیمه‌ای می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند و از مزایای صندوق بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: همچنین برای ۱۰ بیماری شامل تالاسمی، هموفیلی، همودیالیز، دیالیز، پیوند کلیه، ام اس، بیماری‌های متابولیک، پروانه‌ای، اوتیسم، انواع پیوندها، سرطان و بیماری روانی مزمن تعهدات دندان پزشکی تعریف شده و این افراد در قالب سقف ریالی تعیین شده و رعایت ضوابط مربوط، توسط وزارت بهداشت می‌توانند خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

شباهنگ تصریح کرد: بیماران حساب‌های پرداختی خود را به بیمه سلامت تحویل داده و هزینه‌ها را دریافت می‌کنند.

کد خبر 6099442

دیگر خبرها

  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید