Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری همایش جمع بندی کنکور سراسری با حضور نفر رتبه 3کنکور سراسری و دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در لنده خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدآذربو معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرلنده ، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهارکرد: به منظور جمع بندی هرچه بهتر کنکور سراسری همایشی با حضور امید جلیل رتبه سه کنکور سراسری رشته تجربی و دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران در شهرستان لنده برگزار خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش علمی پژوهشی بسیج دانشجویی تیمی متشکل از دانشجویان پزشکی ،دندان پزشکی و.. که رتبه های برتر کنکور را کسب کردن با محوریت مشاوره تحصیلی انگیزشی بصورت جهادی ورایگان به دانش آموزان مستعد یاری می رسانند و تا روز کنکور تلفنی و حضوری به دانش آموزان خدمت رسانی می کنند.

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این دانشجویان رتبه های تک رقمی و ممتاز کنکور هستن که قرار است امید جلیل  رتبه ۳کنکور سراسری، در همین راستا روز جمعه ۲۸اردیبهشت ساعت ۱۷ عصر در سالن خدیجه کبری (س)آموزش پرورش لنده حضور پیداکرده وتکنیک های جمعبندی و تست کنکور به همراه پاسخگویی به سوالات را به دانش اموزان پشت کنکوری آموزش دهند.

وی تاکیدکرد: این همایش با همکاری اداره آموزش پرورش و کانون قلم چی لنده و با هدف تقویت روحی دانش آموزان پشت کنکوری برگزارخواهدشد.

---

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان