Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «سبز البرز»
2024-04-29@20:38:03 GMT

آمریکا با خروج از برجام بدعهدی های خود را کامل کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۲۸۹۶

آمریکا با خروج از برجام بدعهدی های خود را کامل کرد

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سیروس شفقی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری کرج افزود: مدعیان دموکراسی به تعهداتی که خود امضا کردند، عمل نکردند .
وی ادامه داد: همان گونه که انواع آزمون را از قبیل عرصه های مشارکت های مردمی در انتخابات و اضمحلال داعش را با سربلندی پشت سرگذاشتیم از این آزمون نیز سرافراز بیرون خواهیم آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفقی گفت: سال جاری با توجه به نامگذاری آن ( سال حمایت از کالای ایرانی ) دارای اهمیت بالایی است و وجه شاخص آن که ازسوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته مردم و مسئولان هستند.
وی اضافه کرد: با اتحاد و همدلی هرچه بیشتر می توان زمینه رونق اقتصادی را فراهم کرد و کرج از ظرفیت های قابل توجهی دراین زمینه برخوردار است که هرچه بیشتر باید ازآنها بهره گرفت.
فرماندار کرج خاطرنشان کرد: سال گذشته اقدامات موثری در حوزه اقتصاد و اشتغال اجرایی شد و فعالیت ها باید دراین زمینه افزایش یابد.
وی افزود: آنچه مهم است درسال جاری باید تمام آحاد جامعه سخت کار کنند بنابراین مسئولیت مردم و دستگاه های اجرایی دراین زمینه مشخص شده است.
شفقی در ادامه به بحث شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج پرداخت و افزود: باید به اختیارات قانونی منتخبان مردم در شوراهای اسلامی احترام گذاشت و انتظار شهروندان نیز به حق است.
وی خاطرنشان کرد: منتخبان در کمال آرامش و بدون هر گونه حاشیه به مهمترین وظیفه خود که انتخاب شهردار است ، توجه کنند.
شفقی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج باید در فضای آرام وبدون تنش با درنظر گرفتن تمام ملاحظات قانونی عمل کنند .
وی یادآورشد: امروز بحث هایی دراین زمینه در فضای جامعه بویژه فضای مجازی شاهد هستیم که اقدامات لازم را دراین موضوع مهم باید داشت.
فرماندار کرج با اشاره به مهلت قانونی انتخاب شهردار و تعداد جلسات شوراهای اسلامی افزود: پس از بررسی های لازم تذکرات دراین زمینه بدون هیچ حاشیه ای داده شده و به دنبال جوآرامی هستیم.
وی یادآورشد: ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر کرج دریک تصمیم درست مدیریت اجرایی شهر را انتخاب کنند.
رعایت تکریم ارباب رجوع ،رعایت نظم اداری و بهره گیری هرچه بیشتر از فضایل ماه مبارک رمضان در ترویج اصول مذهبی و دینی از دیگر موضوعاتی بودند که دراین نشست ازسوی معاون استاندار البرز مورد تاکید قرارگرفت.
شفقی افزود: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان تامین کالاهای مصرفی مردم و جدیت در تنظیم بازار از دیگر نکات مهمی است که باید دراین زمینه مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار کرج ادامه داد: توزیع عادلانه امکانات و توجه به روستاها موضوع مهمی است که ازسوی دولت ‘ تدبیروامید’ دنبال شده و در کرج نیز این مهم با توجه به اینکه روستاها از قطب های تولید داخلی به شمارمی روند درسالجاری به جد مورد پیگیری قرارمی گیرد.
تعامل دستگاه های اجرایی با خبرنگاران دراطلاع رسانی دقیق و شفاف عملکردها و برگزاری ملاقات های عمومی با مردم با هدف آسیب شناسی هرچه بیشتر مشکلات از دیگر موضوعاتی بود که معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج به آنها پرداخت.
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج تاکیدکرد: امروز باید هرچه بیشتر با تعامل و همدلی در تامین و جلب رضایت بیش از پیش مردم گام برداشت.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

کد خبر 6089956

دیگر خبرها

  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان