Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@00:13:19 GMT

نادر دست نشان سرمربی سپیدرود رشت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۵۹۶۶

نادر دست نشان سرمربی سپیدرود رشت شد

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پی از بررسی های مختلف ، دست نشان به عنوان سرمربی جدید سپیدرود انتخاب و معرفی شد.
محمد رفیعی افزود: پس از اعلام نظر کمیته فنی و همچنین جمع بندی های انجام شده توسط مسئولان باشگاه، تصمیم گرفته شد تا دست نشان سرمربی جدید سپیدرود باشد و بر این اساس، او تیم را در رقابت های فصل آینده لیگ برتر هدایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادر دست نشان که فصل گذشته تیم ملوان بندر انزلی را در لیگ دسته اول هدایت می کرد، سابقه سرمربیگری تیم های پگاه گیلان و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر را دارد. همچنین دست نشان موفق شده با تیم های مس کرمان ، استیل آذین ، نفت تهران و صنعت نفت آبادان به مسابقات لیگ برتر صعود کند.
۷۲۸۵/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 صنعت نفت آبادان فصل آینده لیگ برتر مس کرمان مسابقات لیگ برتر موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند

ایران موفق شد با شکست قرقیزستان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

طرفداری | وحید شمسایی تاکید کرد حذف ژاپن از جام ملت‌های آسیا شگفتی نیست.

به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت:

قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت:

ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت:

ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت:

من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت:

من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود