Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ماه مبارک رمضان آئین ترتیل‌خوانی قرآن کریم در قالب نوای ملکوت در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با شرکت بیش از یک‌هزار نفر از شیفتگان کلام وحی آغاز شد. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، برای هفتمین سال پیاپی آئین ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با استقبال با شکوه مردم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد ترتیل‌خوانی نوای ملکوت بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به آغاز هفتمین دوره ترتیل‌خوانی «نوای ملکوت» در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر اظهار داشت: این آئین همزمان از سیمای مرکز بوشهر و رادیو نما پخش می‌شود.

سید حسین موسوی با اشاره به حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در آغاز به‌کار آئین هفتمین دوره ترتیل‌خوانی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر افزود: در این مراسم استاندار، فرمانده سپاه، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم حضور باشکوهی دارند.

وی از حضور بیش از یک‌هزار نفر در آئین ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر خبر داد و بیان کرد: آئین ترتیل‌خوانی قرآن کریم با شعار "خانواده در پرتو قرآن" برگزار شده که قبل از اجرای مراسم ترتیل‌خوانی، مفسران قرآن کریم آیات الهی را تفسیر می‌کنند.

سخنگوی ستاد ترتیل‌خوانی نوای ملکوت بوشهر با بیان اینکه نوای ملکوت از ساعت 16:30 با تفسیر قرآن کریم آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: از ساعت 17:30  مراسم ترتیل‌خوانی با مشارکت 20 قاری برجسته بین‌المللی اجرا می‌شود و روزانه یک‌ جزء قرآن کریم قرائت می‌شود.

موسوی از رونمایی تمبر یادبود این مراسم خبر داد و گفت: همزمان با آغاز مراسم هفتمین دوره ترتیل‌خوانی قرآن کریم، از تمبر یادبود آن با حضور امام جمعه، استاندار، فرمانده سپاه و تنی چند از  مسئولان در حسینیه عاشقان ثارالله رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نیز با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ویژگی‌های مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه قرآنی دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور است که اوج عشق  مردم استان بوشهربه کلام وحی در ماه مبارک رمضان متبلور می‌شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، با بیان ایتنکه انس با قرآن کریم از فرهنگ‌های مهم مردم این استان است افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده بیشتر مردم استان بوشهر با کلام وحی مانوس هستند که این مهم در ماه صیام جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کند.

امام جمعه بوشهر، این استان را یکی از استان‌های برتر در اجرای ترتیل خوانی در ماه مبارک رمضان  دانست و با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان اتحاد مسلمانان را تقویت می‌کند گفت: قرآن تنها راه نجات انسان و عنصر وحدت بخش مسلمانان است و ترویج قرائت قرآن یک رسالت ویژه مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خدمات و فعالیت ستاد ترتیل خوانی برنامه نوای ملکوت در استان بوشهر را ستود و افزود: ترتیل خوانی در استان بوشهر رشد فوق العاده‌ای داشته است که ماه مبارک رمضان امسال برای هفتمین بار این آیین با استقبال باشکوه مردم برگزار می‌شود.

در ادامه این مراسم نوای ملکوت در آئین ترتیل‌خوانی قرآن کریم در بوشهر طنین‌انداز شد.

انتهای پیام/ح

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت همزمان در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد و داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق نشانی اینترنتی https://bpms.telavat.ir دریافت کنند.

برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح پیوست اعلام شد:

 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»