Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت عالم وارسته و استاد برجسته اخلاق، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی در اولین روز ماه رحمت و غفران، موجب اندوه فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روحانی با تقوا و مردمی، مروج حقیقی سیره اهل بیت(ع)، همراه و دانش آموخته مکتب امام خمینی(ره) و از پیشگامان مبارزه با نظام ستم شاهی بود. ایشان در مسیر پیروزی و تثبیت انقلاب و ارزش های اسلامی مجاهدت فراوان کرد و همواره عالمی عامل و خدمتگزاری صدیق بود که با مشی اعتدالی، واقع بینی، دور اندیشی و ابراز شجاعانه نظرات خود، مورد اعتماد مردم قرار گرفت.

اینجانب این ضایعه بزرگ را محضر مقام معظم رهبری، علما و فضلای حوزه های علمیه، شاگردان و دوستداران و به ویژه بیت شریف ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم، علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن حسن روحانی سید مهدی طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است

مدیر مرکز حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: قدرت و ظرفیت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است که می‌تواند با توجه به موقعیت استان و جمعیت شناور ایام تعطیلات در کنترل ناهنجاری‌های فرهنگی اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران در طول تاریخ سرزمین شخصیت‌ها و پهلوانان بزرگ بوده است و صاحبان اندیشه، روی بینش و منش مخاطبین تاثیرگذار بودند، اظهار کرد: مازندران در آینده باید سراسر از ایمان، دین و فرهنگ باشد.

وی افزود: در عصر حاضر کسی که قدرت تغییر افراد را دارد باسواد است لذا بانوان فرهیخته مازندرانی ظرفیت این مهم را دارند تا باورهای دینی ما را نهادینه کنند چرا که ناهنجاری‌های فعلی حاصل غفلت ما در گذشته است.

مدیر مرکز حوزه‌های علمیه خواهران کشور یادآور شد: فضای مجازی به‌رغم قدرت شکنندگی که دارد قدرت سازندگی هم دارد لذا تغییر نگرش و رویکرد می‌بایست جزو اهداف اصلی در بخش‌های مختلف جامعه ما قرار گیرد که ارائه مطالب مناسب و سخنان مطلوب می‌تواند در این راستا کمک کننده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل اظهار کرد: بی رغبتی و بی میلی به دنیا در بین علمای معاصر به وضوح  قابل مشاهده  است اما باید جستجو کنیم که چرا دیگر شاهد مرجعیت علما و شخصیت‌های دینی در سال‌های اخیر نیستیم.

دیگر خبرها

  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند