Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:32:32 GMT

نماز جمعه عید بندگی و بصیرت مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۸۸۷۵

نماز جمعه عید بندگی و بصیرت مسلمانان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: علمای بزرگی به مردم شایسته این منطقه خدمت کردن و درود می فرستیم به ۱۵ هزار شهید استان فارس.

وی ادامه داد: روز جمعه از اعیاد بزرگ و عید هفتگی است و فرض بر این است که همه مومنین با حضور در نماز جمعه از این خیر بزرگ استفاده می کنند که در کنار سایر مومنین دست در دست هم و متحد عرض بندگی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: میان امت ها چنین موضوعی سابقه ندارد که هر هفته عید بندگی داشته باشند که دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تصریح کرد: ۴۰ سال است که از برکات این نماز باشکوه بهره مند هستیم و حدود ۹۰۰ نقطه کشور نماز جمعه که همان مانور بصیرت و عید انتظار برگزار می شود.

وی یادآور شد: حضور در نماز جمعه احساس عزت، بزرگی و کرامت به او داده می شود و در هرنماز جمعه افراد تازه می شوند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: مومنین با هوش معنوی خودشان می دانند که خداوند روزی خودش را در سفره نمازجمعه برای بنده ها قرار داده است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تصریح کرد: انتخاب نماینده جدید رهبری در فارس ادامه دهنده راه علمای گذشته خواهد بود و به طور حتم مانند گذشته همه در کنار هم متحد راه انقلاب اسلامی را ادامه خواهید داد.

وی تاکید کرد: انشالله این درخت پربرکت استان فارس، ایران اسلامی را از میوه شیرین انسان های کارآمد بهره مند کند.

کد خبر 4299748

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران برجام اشتغال مشهد بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: سلاح و قطب‌نمای بصیرت می‌تواند کشور را نسبت به تهدیدات بیگانگان بیمه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: مهمترین پایه پدافند غیرعامل، آگاهی‌بخشی در خصوص تهدیدات است، مردم همان‌طور که نسبت به زلزله و بلایای طبیعی از آمادگی لازم برخوردار هستند، باید نسبت به تهدیدات نرم دشمنان نیز آماده باشند که یکی از آنها به‌کارگیری جوانان مومن انقلابیِ دارای عزم و اراده در بخش‌های مختلف است.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش همگانی برای مقابله با تهدیدات، افزود: خدا را به سبب وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره نسبت به تهدیدات پیش روی هشدار می‌دهند شکرگزاری می‌کنیم.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان، جذب جوانان به عرصه‌های مختلف دفاع از کشور را یکی از راهکارهای تقویت پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: در شرایطی که جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های بزرگ آمریکا خشم و انزجار خود را نسبت به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه بیان می‌کنند، لازم است فضای داخل کشور نیز در مسائل مختلف ملی و بین‌المللی از ظرفیت جوانان بهره‌مند شود.

مطیعی با اشاره به طراحی‌های پیچیده دشمنان برای اعمال جنگ نرم علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: الطاف خداوند در عرصه جنگ نرم نیز شامل نظام جمهوری اسلامی ایران شده است که نمونه‌های آن را در وقایع اخیر مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هر فردی در هر جایگاهی باید به وظیفه خود به بهترین وجه عمل کند، تصریح کرد: سلاح و قطب‌نمای بصیرت می‌تواند کشور را نسبت به تهدیدات بیگانگان بیمه کند.

کد خبر 749417

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد