Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:38:36 GMT

اینیستا: برای بازی آخرم دچار استرس شده ام

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۹۳۳۸

اینیستا: برای بازی آخرم دچار استرس شده ام

آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا مدعی شد که برای بازی آخرش در این تیم، دچار استرس شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان بارسا دیدار آخرش با این تیم را روز یکشنبه مقابل رئال سوسیداد انجام خواهد داد که همراه با جشن قهرمانی این تیم در لالیگا خواهد بود. حال اینیستا که پس از 22 سال از بارسا جدا می‌شود،تایید کرد که برای این بازی دچار استرس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او در مصاحبه با Rac1 گفت:" برای یکشنبه شب استرس دار و این را به اطرافیانم نیز گفته ام.  وقتی به شما می‌گویند که پایان شما فرارسیده، به این تفکر عادت می‌کنید ولی وقتی زمانش برسد و با آن رو در رو شوید،اوضاع خیلی دشوار می‌شود. من دائما در حال فکر کردن هستم، افکارم را بررسی می‌کنم به آنها گوش می‌کنم بنابراین برای من این موضوع مثل یک پروسه است. اینکه سال اخر، سال دشواری بود و من نمی‌دانستم که قرار است در پایان فصل از بارسا جدا شوم، حقیقت دار. وقتی فصل شروع شد، مطمئن نبودم که می‌خواهم ادامه بدهم یا نه."

 

اینیستا ادامه داد:" یادم نیست اولین نفر با چه کسی در این رابطه صحبت کردم، مسی، بوسکتس، آلبا، راکیتیچ، سوارز یا پیکه. مربی قبل از رئیس باشگاه از تصمیمم با خبر بود منتظر لحظه مناسب بودم که آن را منتقل کنم."

اینیستا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینیستا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و کادیز هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا مغلوب خیرونا شود.

اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و شکست بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند.

به همین دلیل سفیدپوشان پس از پیروزی برابر کادیز در برنابئو خواهند ماند تا نتیجه بازی خیرونا و بارسلونا را دنبال کنند. البته در صورتی‌که بارسا برنده بازی شود هم رئالی‌ها نمی‌خواهند از جشن چشم‌پوشی کنند و یک مهمانی کوچک بین بازیکنان و اعضای تیم برگزار خواهد شد.

دو فصل پیش هم رئال در بین بازی‌های رفت و برگشت لیگ قهرمانان قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. این تیم ۳۰ آوریل با پیروزی برابر اسپانیول ۴ روز قبل از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی، قهرمانی لالیگا را جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی