Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@21:53:50 GMT

فرانسه دارایی 9 شرکت و 3 فرد را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۹۴۱۳

فرانسه دارایی 9 شرکت و 3 فرد را مسدود کرد

خبرگزاری میزان- کشور فرانسه امروز جمعه دارایی 3 فرد و 9 شرکت را به اتهام دست داشتن در توسعه تسلیحات شیمیایی در سوریه مسدود کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، کشور فرانسه امروز جمعه دارایی 3 فرد و 9 شرکت را به اتهام دست داشتن در توسعه تسلیحات شیمیایی در سوریه مسدود کرد.

وزرای خارجه و دارایی فرانسه با انتشار بیانیه مشترکی ضمن اعلام این خبر افزودند: دارایی 3 فرد و 9 شرکت به دلیل نقش آنها در تحقیق و توسعه تسلیحات شیمیایی در سوریه مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت‌ها که در روسیه، چین و لبنان مستقر هستند متهم به ارتباط با برنامه تسلیحات شیمیایی سوریه شده و دارایی آها به مدت 6 ماه مسدود خواهد شد.

مسدود شدن دارایی این فر و نهادها با امضای وزیر دارایی فرانسه صورت گرفته است.

کشورهای غربی پیش از این نیز بارها دولت سوریه را متهم به استفاده از سلاح شیمیایی کرده‌اند و دمشق بارها اعلام کرده است که هیچ سلاح و انبار مهمات شیمیایی ندارد و تخریب کامل آن از سوی سازمان «منع اشاعه سلاح‌های شیمیایی» تایید شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرانسه سوریه تسلیحات شیمیایی مسدود شدن دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرامی شبکه خبری قدس تصاویری از بزالل اسموتریچ وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی منتشر کرد که گفت: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید به طور کامل ویران شود. برای دشمنان ما هیچ جایی زیر آسمان وجود ندارد و نمی‌توان به آنها اجازه داد که به زندگی ادامه دهند. به همین علت، مسخره است که با گروهی مذاکره کنیم که باید مدت‌ها پیش کاملا از بین می‌رفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باید ضربه قدرتمندانه به نیرو‌های حزب الله در شمال وارد شود. باید پیام واضح و روشنی ارسال کرد مبنی بر اینکه هر طرفی که به فلسطین اشغالی حمله کند، به آن پاسخ خواهیم داد و این بر اوضاع ده سال آینده اثر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند
  • آمریکا روسیه را به استفاده از «سلاح شیمیایی» در اوکراین متهم کرد
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • گسترش اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در انگلیس
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • شرط تنصیف دارایی
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد