Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران منهای موشک محال است گفت: مسئولان در قضیه برجام از "چاله " به "چاه " نیفتند. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ساعتی پیش در خطبه‌های نخستین نماز جمعه ماه مبارک رمضان امسال در مصلای جامع سمنان به اعلام خروج آمریکا از برجام توسط رئیس جمهور این کشور اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا با اعلام خروج از برجام (نسبت به آن) پیمان شکنی و خیانت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آمریکا با اعلام خروج خود از برجام، بار دیگر به دنیا نشان داد که بر سر قول و حرف خود نمی‌ماند عنوان کرد: دنیا نیز این اقدام آمریکا را محکوم کرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به صحبت‌های اروپایی‌ها درباره برجام پس از خروج آمریکا از آن خطاب به مسئولان کشورمان هشدار داد: مسئولان باید مراقب باشند در قضیه برجام از "چاله " به "چاه " نیفتند.

اروپا نسخه دوم آمریکاست/ "ایران " منهای "موشک " محال است

آیت‌الله شاهچراغی "اروپا " را نسخه دوم "آمریکا " خواند و تصریح کرد: به طور حتم اگر قرار باشد اروپایی‌ها بین ایران و آمریکا دست رد بر سینه یکی بزنند؛ آمریکا را رها نمی‌کنند و دست رد بر سینه ایران خواهند زد.

وی با بیان اینکه خود اروپایی‌ها نیز در اظهارنظرهایشان درباره آینده برجام و حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران با خروج آمریکا از آن به صراحت می‌گویند در این زمینه تضمین نمی‌دهیم تأکید کرد: مسئولان باید توجه کنند که مقام معظم رهبری در این زمینه تضمین می‌خواهند و اروپایی‌ها باید در این زمینه تضمین دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه توان موشکی جمهوری اسلامی ایران "بهانه " آمریکا و ایادی این کشور برای بدعهدی در برجام است تصریح کرد: این‌ها (اروپا و آمریکا) در قضیه برجام، جمهوری اسلامی ایران را منهای موشک می‌خواهند و می‌گویند ایران نباید موشک داشته باشد.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه "ایران " بدون "موشک مانند "اسلام " منهای "نماز " است خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی "ایران " منهای "موشک " محال است.

وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران همواره در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دیگر دشمنان خود ایستاده است تأکید کرد: ملت ایران این بار مرگ بر آمریکا را بلندتر و رساتر از هر زمان دیگری فریاد می‌زنند.

رسانه‌ها جنایات اسرائیل را بگویند/فلسطین ماندنی و اسرائیل رفتنی است

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت‌المقدس و اعتراض گسترده مردم دنیا و ملت فلسطین به این موضوع و کشتار مردم مظلوم و معترض این کشور از سوی رژیم غاصب صهیونیستی در روز انتقال سفارت آمریکا، این اقدام رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی را جنایت خواند و تصریح کرد: امروز رسانه‌ها باید جنایات اسرائیل را بگویند تا همه دنیا بدانند که این‌ها چه جنایتکارانی هستند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به مبارزه 70 ساله ملت مقاوم فلسطین علیه رژیم غاصب صهیونیستی با سنگ و چوب عنوان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری این رژیم کودک کش غاصب (رژیم صهیونیستی) جز زبان زور چیزی نمی‌فهمد و راه مبارزه با این افراد غاصب و جانی همین (زبان زور) است.

وی با بیان اینکه پیروزی افراد مقاوم و آزاده در برابر زورگویان وعده الهی است و تنها مختص به ایران نیست و همه ملت‌های آزاده با ایستادگی در برابر زورگویان و متجاوزان پیروز می‌شوند تصریح کرد: بیت‌المقدس تا ابد متعلق به فلسطین است و فلسطین کشوری است که دیگران آن را غصب و اشغال کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: اما رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند که مردم فلسطین ماندنی بوده و قطعاً دشمنان آنان رفتنی هستند.

دولت در پرداخت خسارت سرمازدگی باغات کشاورزان استان سمنان تسریع کند

امام جمعه سمنان با اشاره به سرمازدگی باغات استان سمنان در ابتدای امسال و بازدید رئیس ستاد بحران کشور از این باغات و قول‌های مساعد وی درباره پرداخت بخشی از خسارات وارده به کشاورزان استان سمنان، از دولت خواست تا در کمک به خسارت‌دیدگان در این زمینه تسریع کند.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه باغداران در سرمای ابتدای امسال همه دارایی و درآمد امسال خود را از دست داده‌اند عنوان کرد: دولت باید به این افراد در اسرع وقت کمک کند.

وی با بیان اینکه بارش باران در فصل بهار برای کشاورزان و افزایش محصولات کشاورزی در استان سمنان بسیار خوب و مفید بود عنوان کرد: زکات "حق فقرا " است و کشاورزان باید حق فقرا را به آنان بدند که اگر چنین شود دیگر فقرا نیازی به سبد کالا و مانند آن ندارند.

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به اینکه کمک به فقرا از تأکیدات دین مبین اسلام است تصریح کرد: اغنیا باید خمس بدهند و تنها با این موارد است که فقر از جامعه رخت برمی‌بندد.

در پیش بودن سالروز مقاومت و ایثار و وفات حضرت ابوطالب، عموی پیامبر از دیگر محورهای خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به امامت آیت‌الله شاهچراغی بود.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید