Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@21:13:58 GMT

ایران درباره برجام از اروپا تضمین می خواهد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۱۷۲۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله سید محمد شاهچراغی در نماز جمعه سمنان با اشاره به مسائل اخیر مطرح شده درباره برجام تصریح کرد : خیانت و پیمان شکنی آمریکا با اقدام ترامپ در خروج از برجام به همه دنیا ثابت شده است، اما باید مراقب بود که از چاله به چاه نیفتاد.
آیت الله سید محمد شاهچراغی اظهارات روزهای اخیر برخی سران اروپایی در خصوص برجام را یادآور شد و گفت : آنطور که مواضع آنها مشخص است، اروپا هیچگاه دست رد به سینه آمریکا در مقابل ایران نمی زند و باید مواظب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه سمنان تاکید کرد : برجام منهای موشک محال است و مسئولان باید به پشتوانه مردم غیور ایران اسلامی و هدایت های رهبری، بر حق و حقوق کشور پافشاری و ایستادگی کنند.
وی به جنایت های مستمر رژیم اشغالگر قدس پس از انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به قدس اشاره کرد و گفت : مردم مظلوم فلسطین در همین وقایع اخیر افزون بر سه هزار زخمی و 60 شهید برای دفاع از حق خود تقدیم کردند که در بین آنها شهادت کودک 8 ماهه در آغوش مادر سند مظلومیت ملتی است که 70 سال با سنگ مقابل صهیونیست مقاومت کردند.
آیت الله شاهچراغی انعکاس وقایع فلسطین و ظلم و ستم اسرائیل را از وظایف رسانه ها و جراید جهان اسلام دانست و تصریح کرد : بازگویی این جنایت ها سبب می شود که مسئله فلسطین به فراموشی سپرده نشود.
نماینده ولی فقیه در استان بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فلسطین را خاطرنشان کرد و گفت : بی شک بیت المقدس مال فلسطین است و مردم مقاوم فلسطین بر اساس سنت الهی پیروزی خون بر شمشیر، ماندنی هستند و دشمنان آنان نابود خواهند شد.
امام جمعه سمنان با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس تاکید کرد : جمله تاریخی امام راحل که فرمودند " خرمشهر را خدا آزاد کرد " حاوی مطالب عمیقی است که از جمله آن امداد خدا به رزمندگانی بود که پای دفاع از اسلام ایستادند.
وی همچنین به فصل برداشت جو و گندم اشاره کرد و از کشاورزان خواست تا برای برکت مال و روزیشان به پرداخت زکات توجه بیشتری داشته باشند.
آیت الله شاهچراغی ، بازدید مسئولان کشوری از باغ های خسارت دیده ناشی از سرمای هفته های اخیر در چند شهرستان استان را یادآور شد و از تصمیم گیران دولتی خواست تا تمهیداتی برای جبران سریع این خسارت ها بیاندیشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان شاهچراغی اروپا نماز جمعه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان در آمریکا و اروپا خبر اول رسانه‌های دنیا + فیلم

دانشجویان در دانشگاه های مختلف آمریکا، تجمعاتی مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین و با شعار آزاد کردن غزه و مردم فلسطین برگزار کردند که با خشونت و برخورد پلیس آمریکا مواجه شده و این موضوع توجه رسانه های دنیا را به خود جلب کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • اعتراض دانشجویان در آمریکا و اروپا خبر اول رسانه‌های دنیا + فیلم
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور