Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:04:32 GMT

اصول اعتقادی عامل تفاوت ارتش ایران با سایر ارتش هاست

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۲۹۹۲

اصول اعتقادی عامل تفاوت ارتش ایران با سایر ارتش هاست

اصفهان- ایرنا- فرمانده گروه 55 توپخانه ارتش اصفهان گفت: طرح ریزی ها و اجرای عملیات در ارتش های دنیا براساس اصول آکادمیک و نظامی شکل می گیرد ولی در ارتش ایران علاوه بر این، اصول اعتقادی حاکم است.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد حسن شهرکی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شهر اصفهان که درمصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: دشمنان ایران از تفاوت عملکرد نیروهای ارتشی و نظامی ایران با سایر ارتش های دنیا غافل است و نمی داند که براساس آموزه های دین اسلام، ارتش ما چه توفیق حاصل کند و چه حاصل نکند در هر صورت پیروز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه عراق در زمان جنگ تحمیلی قصد سوء استفاده از نبود انسجام در ارتش ایران در اوایل انقلاب را داشت ادامه داد: بدنه مردمی برای دفاع از ایران و توقف حرکت و پیشروی دشمن در خاک ایران وارد عمل شد تا فرصت برای ایجاد نظم و انسجام نیروهای نظامی ایران فراهم شود.
فرمانده گروه 55 توپخانه ارتش اصفهان بیان کرد: پشتیبانی های مردمی از نیروهای مسلح، وحدت مردم و نیروهای مسلح و مسوولان، دلایل پیروزی در دوران دفاع مقدس بود و ترکیبی از نیروهای ارتش، سپاه پاسداران و بسیج مردمی، از ایران دفاع کردند.
وی گفت: خرمشهر سوم خردادماه 61 پس از 25 روز عملیات در قالب 7 لشکر و 5 تیپ و وسعت عملیاتی در حدود 5038 مترمربع آزاد شد که بیش از 18 هزار نفر از نیروهای عراقی در این مدت اسیر و 6 هزار نیروی عراقی نیز کشته شدند.
وی افزود: عزت امروز ایران مرهون هشت سال دفاع مقدس است.
ت/7135 / 1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سياسي ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه امروز سه‌شنبه در نشست هئیت مدیره وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هم‌اکنون تعداد نیروهای نظامی ناتو در مناطق مرزی با روسیه به ۳۳ هزار نظامی رسیده است.

وی دراین‌باره گفت: علاوه بر ۳۳ هزار نظامی ،۳۰۰ تانک و بیش از ۸۰۰ خودروی زرهی ناتو در مرزهای روسیه حضور دارد.

وزیر دفاع روسیه هچنین گفت: در حال حاضر مجموعه‌ای از تمرینات نظامی نیروهای مسلح مشترک ناتو در حال انجام است. بالغ بر نود هزار نفر به منظور آموزش برای دفع تجاوز ادعایی روسیه در این رزمایش شرکت کرده‌اند. ائتلاف ناتو تلاش دارد تا فعالیت خود را در قطب شمال تشدید کند.

کد خبر 6086645

دیگر خبرها

  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است