Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:39:38 GMT

صهیونیست‌ها زبانی جز زبان زور نمی‌فهمند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۳۱۷۷

صهیونیست‌ها زبانی جز زبان زور نمی‌فهمند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با یادآوری جنایت های صهیونیست ها در فلسطین اشغالی معتقد است: رژیم صهیونیستی زبانی جز زبان زور چیزی نمی‌فهمد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید«محمد شاهچراغی» در خطبه های امروز نمازجمعه سمنان ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم اشغالگر قدس، فلسطین را زخمی بر پیکره اسلام دانست و اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین در این هفتاد سال اشغالگری، با سنگ و چوب به مقاومت و دفاع از سرزمین خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جنایات صهیونیست ها در کشتار زنان و کودکان بی پناه فلسطینی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند رژیم اشغالگر یک رژیم کودک کش و غاصب است که زبای جز زبان زور نمی‌فهمد و یگانه راه مبارزه با رژیم غاصب و اشغالگر نیز همان زبان زور است.

این عضو خبرگان رهبری کشتار اخیر در غزه را جنایت خواند و با اشاره به همزمانی این کشتار با انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس افزود: قتل و کشتار مردم معترض فلسطین در روز انتقال سفارت امریکا از تلاویو به بیت‌المقدس که با اعتراض بسیاری از جهانیان همراه بود، یک جنایت بزرگ است و همه آزادیخواهان باید آن را محکوم کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها چاره ای جز رفتن ندارند تصریح کرد: فلسطین از آن فلسطینی ها است و صهیونیست های اشغالگر و غاصب راهی جز رفتن ندارند چرا که فلسطین ماندنی و آنها رفتنی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، پیروزی فلسطینی ها بر اشغالگران قدس را وعده تخلف ناپذیر پیروزی حق بر باطل دانست و اظهار کرد: یروزی حق بر باطل وعده الهی است

 شاهچراغی بیت‌المقدس را پایتخت ابدی فلسطین عنوان کرد و افزود: اشغالگران چاره ای جز شکست ندارند.

وی همچنین با اشاره به بدعهدی های امریکا در خروج از برجام با بیان اینکه امریکا به هیچ تعهد بین المللی پای بند نیست ادامه داد: امریکایی ها با این بدعهدی بار دیگر نشان دادند که بر سر قول و حرف خود نمی‌مانند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دنیا این اقدام آمریکا را محکوم کرد به دفاع اروپایی ها از برجام اشاره کرد و گفت: اروپا نسخه دوم امریکا است لذا دولت باید مراقب باشد که با اعتماد دوباره به غرب از چاله به چاه نیفتد.

شاهچراغی گفت: اگر قرار باشد اروپایی ها بین ایران و امریکا یکی را انتخاب کنند آنها امریکا را انتخاب می کنند لذا نباید به آنها هم اعتماد شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به سخنان اخیر رهبری در خصوص اخذ تضمین از اروپایی ها افزود: اگرچه اروپایی ها تضمینی نخواهند داد اما اگر توافقی صورت گیرد باید همراه با تضمین اروپایی ها باشد.

وی با بیان این‌که آنها به دنبال تضعیف قدرت موشکی ایران اسلامی هستند ادامه داد: برجام یک بهانه است و امریکا و اروپا به دنبال جمهوری اسلامی منهای موشک است.

وی با اشاره به خسارت وارد شده به کشاورزان و باغداران در سرمای امسال خواستار پرداخت خسارت ها به کشاورزان آسیب دیده از سوی دولت شد.

 شاهچراغی با اشاره به سفر مدیریت بحران کشور به استان سمنان در اردیبهشت ماه گفت: ریاست مدیریت بحران کشور در این سفر قول هایی به کشاورزان داده انتظار می رود که دولت در پرداخت این خسارت ها تسریع کند چرا که برخی کشاورزان در این سرما همه دارایی و درآمد سالانه خود را از دست دادند.

وی همچنین با ابراز خرسندی از باران های بهاری از کشاورزان خواست که با پرداخت زکات و حق فقرا به پربرکت شدن زندگی خود کمک کنند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: اگر مردم زکات خود را بپردازند خیلی فقرا هم نیازمند کمک و سبد کالا نخواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام امام جمعه منطقه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها

به گزارش قدس آنلاین اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی- حماس یکشنبه شب ۱۶ اردیبهشت ماه در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، وی را در جریان پاسخ حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف جنگ علیه غزه قرار داد.

هنیه در این تماس تلفنی بر موضع حماس در ایستادگی بر احقاق حقوق ملت فلسطین برای هر توافق سیاسی تاکید کرد.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی- حماس گفت: «ما پاسخ حماس به طرح پیشنهادی مصر و قطر را برای توقف حملات رژیم اسراییل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و سایر شروط خود ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است.»

هنیه تاکید کرد: ما در نیات خود صادق هستیم.

وزیر امور خارجه نیز ضمن تجلیل از ایستادگی قهرمانانه ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ و نسل کشی علیه غزه در هفت ماه گذشته، گزارشی از تحرکات دیپلماتیک اخیر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و مقاومت در مجامع بین‌المللی از جمله حضور فعال در پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در گامبیا ارائه کرد.

امیرعبداللهیان همچنین حمایت جمهوری اسلامی ایران را از طرح ارایه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، تبادل اسرا، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسراییلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • معترضان صهیونیست تظاهرات سکوت برگزار کردند
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت عملیات ایران را نداشت
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی