Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:53:36 GMT

اولین کارگاه آموزش موتورسواری بانوان رباط کریم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۵۰۸۷

اولین کارگاه آموزش موتورسواری بانوان رباط کریم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر اولین کارگاه رسمی آموزش موتورسواری بانوان رباط کریم با همکاری اداره ورزش و جوانان رباط کریم و هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان تهران برگزار شد.

در این کارگاه اموزشی که خانم ها نراقی و رحمتی تدریس آن را به عهده داشتند، کلیات موتورسواری و آشنایی با رشته های موتورسواری و نوع موتورسیکلت ها، انواع پیست ها و کاربرد موتورها تدریس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز بانوان شرکت کننده با لوازم ایمنی موتورسواری و نوع پوشش بانوان کشورمان از نزدیک آشنا شده و تحت آموزش عملی قرار گرفتند.

فیروزه سید مهدی، ییس کمیته موتورسواری بانوان فدراسیون ضمن بازدید از پیست موتورکراس رباط کریم طی نشستی با مسئولین اداره ورزش و جوانان این نحوه فعالیت بانوان و ایجاد فضای مناسب جهت فعالیت های اتومبیل رانی و موتورسواری بانوان در رباط کریم را مورد بررسی قرار داد.

این اولین باری است، که شاهد برگزاری کارگاهی در این سطح برای بانوان در استان تهران هستیم.

کد خبر 4299981

منبع: مهر

کلیدواژه: رباط کریم فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری موتور سواری بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام خرم آباد بارش باران اشتغال مشهد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این پروژه دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان