Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > شهری - هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه می‌گوید علی دایی 9 میلیارد تومان، نرگس کلباسی 5 میلیارد و 200 هزار تومان و صادق زیباکلام بیش از 3 میلیارد تومان برای زلزله‌زدگان غرب کشور کمک از مردم دریافت کرده‌اند. او به این چهره‌های مشهور برای نحوه هزینه کرد این کمک‌ها، توصیه داشت.

 

Video/Audio Link

 

 

 

 

 

231 42

دانلود کلید واژه‌ها : استان کرمانشاه - صادق زیباکلام - زلزله -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه صادق زیباکلام زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌ الله غفوری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: باید تقوای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا خداوند شاهد اعمال و رفتار ما است و یاد خداوند را باید همواره در نظر داشته باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(ع) است که ایشان رئیس مذهب جعفری هستند و نهضت علمی امام صادق(ع) در قرن‌های متمادی به سبب تلاش و مجاهدت‌های این امام بزرگوار است و ایشان ۴ هزار شاگرد داشتند.
 
امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود افزود: این نهضت علمی چنان دارای اهمیت است که علمای وقت آن را با نهضت امام حسین(ع) مقایسه کردند و برخی آن را بزرگ‌تر از نهضت عاشورا دانستند و امام صادق(ع) ادامه‌ دهنده راه پدر بزرگوار خود امام باقر(ع) بودند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: آنچه از سیره عملی امام صادق(ع) باید مورد توجه مسلمانان به ویژه شیعیان قرار بگیرد کار و تلاش است که در روزهای گرم تابستان در حال فعالیت بودند و برای به دست آوردن روزی حلال اقدام می‌کردند تا بتوانند اهمیت موضوع را برای مردم تبیین کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین غفوری تصریح کرد: یکی از درس‌هایی که باید از سیره امام صادق (ع) آموخت موضوع غیرت دینی و پرهیز از حضور در مجالس دارای گناه است که بر اساس روایتی امام صادق(ع) در مجلسی که حاکمان وقت تدارک دیده بودند، حضور یافتند اما به محض مشاهده آثار گناه مجلس را ترک کردند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: امروز ما مردم کرمانشاه میزبان پیکر شهید فرزین بلیان هستیم که توسط اشرار و ضدانقلاب روز گذشته به شهادت رسید و مرزبانان همواره برای امنیت و آرامش کشور جانفشانی می‌کنند و ان‌شاءالله که خداوند متعال به خانواده این شهید صبر و اجر عنایت کند.
 
وی اضافه کرد: از هفته گذشته نمایشگاه اکسپو در تهران در حال برگزاری است که ۷۰ کشور در آن حضور یافته‌اند و فرصت‌های تجاری، صادرات و سرمایه‌گذاری کشورمان را به نمایش گذاشته که می‌تواند در جهش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم تأثیرگذار باشد و چنین رویداد تحول‌سازی می‌تواند اقتصاد کشورمان را رشد دهد.
 
امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: باید ارتباطات اقتصادی به ویژه با کشورهای آفریقایی که منبع بسیاری از مواد ارزشمند اولیه هستند بیشتر شود و از رئیس جمهور و وزاری اقتصادی باید برای برگزاری چنین رویدادهایی تشکر و قدردانی کرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: ایستادگی مردم ایران بر موضع حق و حقیقت منشأ این شد که شاهد بیداری مردم جهان باشیم که مشاهده می‌کنیم چطور آزادی‌خواهان جهان و اساتید برجسته با اعتراض خود نظام سلطه را با چالش مواجه کرده است.
 
وی ادامه داد: برگزاری اعتراضات به جنایات رژیم صهیونیستی و سیاست‌های استکبار جهانی ضربه محکمی را به آمریکا و اسراییل وارد کرده و عملیات طوفان الاقصی و سپس وعده صادق ضربات محکمی را بر هیمنه پوشالی آنها وارد کرد و به‌زودی شاهد نابودی جبهه باطل خواهیم بود.
 
امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از45 سال است که در مقابل سیاست‌ استکبار جهانی مقاوم ایستاده است و دانشجویان آمریکایی باید بدانند این اعتراضات در مقابل ظلم و ستم قطعا نابودی استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام