Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@07:25:29 GMT

رد فرجام خواهی بارسلونا برای محرومیت سرجی روبرتو

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۵۹۷۱

به گزارش ایلنا، دو هفته پیش بود که ال کلاسیکو بین رئال و بارسا در نوکمپ با تساوی 2-2 به اتمام رسید. بارسلونا آن بازی را ده نفره به اتمام برد چرا که سرجی روبرتو در دقایق پایانی نیمه اول به دلیل خطای شدید روی مارسلو از زمین اخراج شده بود.

 

سرجی سپس از سوی کمیته انضباطی، 4 جلسه از حضور در بازی های بارسلونا محروم شد و آبی و اناری ها بلافاصله به این حکم ادعای فرجام خواهی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجامی که امروز اعلام شد نتیجه نداده است. قرار است بارسلونا این پرونده را به دادگاه حکمیت ورزشی بکشاند تا بلکه از این طریق بتواند محرومیت سرجی را کاهش دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا سرجی روبرتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!