Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویدادهای خبری شنبه 29 اردیبشهت ماه مرکز لرستان
1- معرفی کار آفرین برتر، ساعت 8:30، خرم آباد
2- شورای فرهنگ عمومی استان، 8:30، دفتر امام جمعه خرم آباد
3- اعتکاف دانش آموزی
پیگیری از طریق تلفن 33229403 هماهنگی معاونت  خبر و خبرگزاری صدا وسیما
برای اطلاع از اخبار منتشره شده می توانید به  پایگاه اینترنتی خبرگزاری صدا و سیما_ لرستان به نشانی Lorestan .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iribnews . ir  مراجعه نمایید.
همچنین درشبکه های اجتماعی به نشانی @iriblorestannews شما می توانید آخرین خبرهای استان را ملاحظه بفرمایید وبا ارسال تصاویر، عکس و فیلم به شناسه khabarnegarshoo@   و یا شماره 09906920090شهروند خبرنگار ما شوید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رویداد خبری شنبه 29 اردیبهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی زهرا کوهی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه ملی رویداد به نشانی www.jameyat.ir یا دبیرخانه استانی رویداد به نشانی banowanostanas@gmail.com برای ثبت نام اقدام نمایند. همچنین به صورت حضوری در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در این رویداد شرکت کنند.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر اساس اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی، در یک کمیسیون مشترک بررسی شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت ۷ سال، در دهم آبان ۱۴۰۰ به تأیید شورای نگهبان رسید.

تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش اقدامات اثربخش و رشد ازدواج و فرزندآوری به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی مدیران و نخبگان، اهدای سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت، پایش زمانی و مکانی مستمر تغییرات جمعیتی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی با مشارکت مرکز آمار ایران و پایش جامعه وضعیت سقط جنین در کشور بر اساس جمع‌بندی گزارش دستگاه‌های ذیربط و پژوهش‌های مرتبط از  وظایف ستاد ملی جمعیت است.

 

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • جوی آرام و پایدار در لرستان
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان