Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در ديدار مهدي تاج رئيس فدراسيون فوتبال کشور با سيد دانيال محبي استاندار سيستان و بلوچستان توافق شد؛ استانداري 200 قطعه زمين ورزشي خاکي را براي ورزش هاي ساحلي، ماسه‌اي و خاکي مهيا نمايد و فدراسيون فوتبال کشور نيز توپ، تور، تير دروازه و کفش ورزشي را براي ورزشکاران اين زمين هاي خاکي تامين نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا ، در ديدار مهدي تاج رئيس فدراسيون فوتبال کشور با سيد دانيال محبي استاندار سيستان و بلوچستان توافق شد؛ استانداري 200 قطعه زمين ورزشي خاکي را براي ورزش هاي ساحلي، ماسه‌اي و خاکي مهيا نمايد و فدراسيون فوتبال کشور نيز توپ، تور، تير دروازه و کفش ورزشي را براي ورزشکاران اين زمين هاي خاکي تامين نمايد.
محبي استاندار در اين ديدار گفت: طبيعت خشن سيستان و بلوچستان باعث شده است جوانان و نوجوانان استان از توانمندي جسماني و قدرت بدني بالايي برخوردار باشند که اين ويژگي در کنار تعصب و غيرت آنان سبب شده است در رشته‌هاي مختلف ورزشي موفق باشند.
وي با بيان اينکه سيستان و بلوچستان جوان ترين استان کشور است، افزود: سرانه ورزشي استان متناسب با جمعيت بالاي جوانان و نوجوانان استان نيست و به همين دليل ورزشکاران استان فضاي ورزشي کافي و استاندارد در اختيار ندارند که اين موضوع يکي از خواسته هاي آنان است.
استاندار ادامه داد: سيستان و بلوچستان داراي دريا و سواحل بکر و زيبا مي باشد که از اين ظرفيت بايستي براي راه اندازي و توسعه ورزش‌هاي آبي و ساحلي بهره برد.
محبي ادامه داد: بهره برداري ورزشي از دريا و سواحل استان مي‌تواند جذب بيشتر گردشگر را به استان موجب شود.
وي افزود: چاقي و اضافه وزن بدليل کم تحرکي و ورزش نکردن يکي از مشکلات کشور و استان مي باشد که بايد با برنامه ريزي و تلاش همه دستگاه‌هاي متولي، فرهنگ ورزش در خانواده‌ها نهادينه شود و زمينه ترغيب و تشويق افراد داراي سرمايه براي احداث فضاها و سالنهاي ورزشي در مناطق مختلف استان فراهم گردد.
وي با بيان اينکه جوانان و نوجوانان استان داراي توانمندي‌ها و استعدادهاي فراواني در رشته‌هاي مختلف ورزشي هستند. خواستار ايجاد زمينه اي براي کشف استعدادهاي آنان براي حضور در ميادين قهرماني شد.
استاندار همچنين از آماده سازي 200 قطعه زمين خاکي براي انجام ورزش هاي ساحلي، ماسه اي و خاکي در استان خبر داد و از فدراسيون فوتبال خواست، تامين توپ، تور، تير دروازه و کفش را براي ورزشکاران در اين زمينها عهده دار شود که مورد موافقت رئيس فدراسيون فوتبال کشور قرار گرفت.
رئيس فدراسيون فوتبال کشور هم در اين جلسه گفت: 15هزار نفر در سيستان و بلوچستان فوتسال بازي مي کنند که برخي نقاط استان در اين زمينه استعداد بيشتري دارد.
مهدي تاج افزود: فوتبال استان در ليگ دسته سه کشور حضور دارد که به دليل عدم بنيه مالي مناسب و نبود حامي و اسپانسر نتوانسته است به دسته هاي بالاتر راه يابد.
وي ابراز اميدواري کرد با حمايت بخش خصوصي از تيم هاي ورزشي بويژه تيم هاي فوتبال و فوتسال استان، شاهد رشد و ارتقاء جايگاه استان در اين رشته ي ورزشي در کشور باشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد