Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@02:28:24 GMT

2،5 تن موادغذایی تاریخ مصرف گذشته امسال در زاهدان معدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۲۰۵۸

2،5 تن موادغذایی تاریخ مصرف گذشته امسال در زاهدان معدوم شد

زاهدان - ایرنا - معاون اداری و مالی فرمانداری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: 2،5 تن انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان کشف و معدوم شده است.

نعمت الله نجاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در این مدت 1.5 تن گوشت غیر بهداشتی توسط تیم های بهداشتی و دامپزشکی در زاهدان شناسایی و معدوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: برخورد با احتکار کنندگان مواد غذایی در شهر زاهدان اولویت فرمانداری است.
وی افزود: با توجه به لزوم نظارت و کنترل کالاها در ماه مبارک رمضان از 25 اردیبهشت طرح نظارتی بر عرضه مواد غذایی و کالاهای اساسی با مشارکت 27 تیم بازرسی از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتحادیه های صنفی سیستان و بلوچستان در زاهدان آغاز شده است.
معاون اداری و مالی فرمانداری زاهدان گفت: عرضه کالاهای اساسی با تخفیف 15 درصدی در فروشگاه های زنجیره ای و نمایشگاه عرضه مواد غذایی بر اساس طرح ضیافت در دستور کار قرار دارد.
نجاری تصریح کرد: بر اساس این طرح کالاهایی مانند برنج، روغن، شکر، مرغ، گوشت منجمد و تخم مرغ در محل های تعیین شده عرضه می شود.
به گزارش ایرنا شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با سه بخش مرکزی، نصرت آباد و کورین در جنوب شرق کشور و در فاصله 1600 کیلومتری تهران واقع شده است.
3042**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشتي مواد غذايي فاسد زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مواد غذایی قند پنهان دارند

این مواد غذایی قند پنهان دارند

دیگر خبرها

  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • نقش تغذیه مناسب را در کنترل آسم جدی بگیرید
  • این مواد غذایی قند پنهان دارند
  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کاهش آلرژی بهاری با مصرف این مواد غذایی
  • کاهش آلفرژی بهاری با مصرف این مواد غذایی
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند